logo

Нове покоління
рухомого складу

~2,400 вагонів активного парку, з них лише 546 «молодші» 28 років та 317 пройшли капітально- відновлювальні ремонти (КВР) за останні 10 років

2021

~2,400 вагонів активного парку (підтримка на наявному рівні, адже основне зростання — в денному сполученні), з них 1,000 – закупівлі 2021-2026 рр., 500 – КВР 2022-2026 рр

2026

Приміське сполучення

КЕВРЗ

Пришвидшено темпи ремонтів електропоїздів, які стають все більш сучасними та інклюзивними.

Заплановано
6 оновлених електропоїздів
Готовність
2 електропоїзди
Терміни
до кінця 2021 року
train

Stadler

Налагоджується співпраця щодо локалізації виробництва електропоїздів світовими лідерами ринку — ексклюзивне представлення електропоїзда FLIRT Ukraine (Stadler)

Заплановано
20 нових потягів
Готовність
Етап обговорення
Терміни
до 2026 року
train

КВБЗ

Оновлюється парк дизель-потягів — ДПКр-3 від КВБЗ

Заплановано
5 дизель-поїздів
Готовність
1 дизель-поїзд
Терміни
до 2026 року
train

Далеке сполучення

КВБЗ

Вперше за роки незалежності закуповується 100 пасажирських вагонів! На КВБЗ вже активно ведеться виробництво, а 2 перших вагони будуть продемонстровані публіці.

Заплановано
100 нових вагонів
Готовність
2 вагони
Терміни
до кінця 2022 року
train

КВР

Паралельно нарощуються темпи капітально-відновлювальних ремонтів (2 вагони будуть продемонстровані). У плані 50 таких вагонів на рік.

Заплановано
50 відремонтованих вагонів
Готовність
7 вагонів
Терміни
до кінця 2021 року
train

НВО Ріст

Проектуються принципово нові типи плацкартних вагонів — тестову модель НВО «Ріст» буде показано вперше.

Заплановано
2-3 оновлених вагонів
Готовність
1 оновлений вагон
Терміни
до кінця 2021 року
train