logo

Пасажири Укрзалізниці обрали найкомфортніший поїзд на виставці оновленого рухомого складу

За три дні роботи виставки оновленого рухомого складу Укрзалізниці понад 5000 пасажирів змогли протестувати два нових пасажирських вагони від Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ), вагон-трансформер після капітально-відновлювального ремонту на потужностях Укрзалізниці, концепт модернізованого плацкартного вагона (Укрзалізниця спільно з НВО “Ріст”), інклюзивний електропоїзд від Київського електровагоноремонтного заводу (КЕВРЗ), дизель-поїзд ДПКр-3 (КВБЗ) та електропоїзд Flirt (Stadler, Швейцарія).

Найбільш популярним об'єктом експозиції став саме український інклюзивний електропоїзд, модернізований на потужностях КЕВРЗ, а от лідером вподобань за результатами цифрового опитування пасажирів став дизель-поїзд ДПКр-3, виготовлений Крюківським вагонобудівним заводом. 64% опитуваних поставили йому найвищу оцінку «Чудово».

Серед основних зауважень до рухомого складу фігурували: замалий простір для ніг у вагоні-трансформері, недостатньо надійне кріплення шторок приватності на полицях у плацкарті, а також відсутність сенсорних датчиків для подачі води у вбиральнях в усіх типах вагонів.

Водночас пасажирам прийшлися до смаку інклюзивні вбиральні електричок, сповивальні столики, наявність розеток та USB-портів біля кожного місця у вагонах купе та плацкарт, а також сам факт українського виробництва усіх нових пасажирських вагонів.

Найбільша кількість респондентів (52%) очікують від Укрзалізниці оновлення рухомого складу швидкими темпами. Крім цього, серед побажань пасажирів основними залишаються наступні: поява wi-fi у поїздах, облаштування безбар’єрних вокзалів, інклюзивні вагони для людей з інвалідністю, якісне харчування в поїздах, запровадження більшої кількості онлайн-послуг, запровадження програми лояльності та проведення публічних оглядів рухомого складу на щорічній основі із залученням громадськості до обговорення.

“Зворотний зв'язок наших пасажирів точно послужить фундаментом для допрацювань наших вагонів, ми плануємо ще до кінця року представити кілька концептів плацкартів - вже з урахуванням висловлених протягом експозиції побажань пасажирів. Попрацюємо і над купейними вагонами, деяких косметичних змін зазнає зона вбиральні та секції для зберігання багажу. І ми абсолютно точно й надалі долучатимемо громадськість до якісних перетворень в Укрзалізниці, зокрема вже за місяць публічно презентуємо оновлений графік руху поїздів на 2022 рік. Низка маршрутів у цьому графіку пришвидшена та видозмінена якраз з урахуванням побажань небайдужих пасажирів,” - зазначив в.о. члена правління, керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.

Нагадаємо, Укрзалізниця планує отримати перші 20 зі 100 нових вагонів від КВБЗ вже до кінця 2021 року, а планової модернізації зазнають ще понад 40 пасажирських вагонів.

залізні зміни