Відобразити питання за категоріями:
Категорії:
Шукати текст (не обов'язкове):


  17.08.2021 14:49:04 Илона
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  добрый день.я заказывала билеты на вашем сайте,но не через кабинет.а на эмейл своей дочки.оплачивала своей картой.как мне теперь можно сдать билет через интернет,если в моем кабинете они не отображены?
  Відповідь: Доброго дня! Ви можете оформити повернення проїзних документів онлайн на сайті booking.uz.gov.ua. Поверненню онлайн підлягають проїзні документи, які були оформлені на сайті booking.uz.gov.ua або на сайтах організацій агентської мережі і не були роздруковані на бланку встановленого зразка в залізничній касі. Повернення проїзних документів на сайті booking.uz.gov.ua здійснюється через кабінет користувача. Якщо покупка проїзного документа здійснювалася без авторизації в кабінеті користувача або через організації агентської мережі, то для оформлення повернення необхідно скористатися вкладкою «Повернення квитка» і заповнити наступні поля: - UID-унікальний ідентифікатор замовлення (20-ти значний код, який починається з трьох нулів і латинської літери В (всі букви великі і латинські); - фіскальний номер квитанції, який знаходиться в правому верхньому куті документа, навпроти ФК (при поверненні бланка замовлення дане поле слід залишити пустим); - ім'я та прізвище особи, на яку було оформлено документ; - вибрати опцію «Повернути квиток»; - підтвердити або відмовитися від повернення. Звертаємо Вашу увагу на те, що при поверненні бланка замовлення, здійснюється повернення всіх квитків даного замовлення. Для повернення окремих квитків замовлення, зверніться, будь ласка, до залізничної каси. З більш детальною інструкцією з оформлення повернення проїзних документів онлайн на сайті booking.uz.gov.ua можливо ознайомитися за посиланням https://booking.uz.gov.ua/i/booking.manual.uk.pdf. Дякуємо за Ваше звернення!

  17.08.2021 14:26:26 Oleksandr
  Обслуговування у поїздах далекого сполучення
  Хочу придбати білети на потяг Київ-Відень. Цей потяг курсує, чи ні? В пошуковому меню Відень не значиться.
  Відповідь: Доброго дня! Квитки на поїзд Київ-Відень можна придбати в міжнародних квиткових касах вокзалів. Дякуємо за Ваше звернення!

  17.08.2021 11:03:30 Анна
  Інше
  Доброго дня! Мене звати Анна, кілька днів тому я придбала квиток на потяг 779О Суми - Вінниця на 20.08.2021. Покупка Буда здійснена онлайн, але квиток на свою електронну пошту я так і не отримала.
  Відповідь: Доброго дня! При оформленні проїзних документів Вами була допущена помилка в написанні адреси електронної пошти anna18011@gmail.con. Лист з оформленим проїзним документам автоматично було надіслано на пошту з помилкою, яка була вказана Вами в процесі покупки. Для уникнення помилок при оформленні проїзних документів прохання реєструватись в особистому кабінеті користувача. Квиток повторно відправлено Вам на правильну електронну пошту: anna18011@gmail.com Перевіряйте, будь ласка, папку «спам» Дякуємо за Ваше звернення!

  16.08.2021 15:46:07 Катерина
  Обслуговування у поїздах далекого сполучення
  Були куплені білету на 732Л 14.08 в 3 вагони міста 66, 67. Коли прийшли на вокзал, виявилось, що поїзд замінили та міста змінили. Пересадили на місця 19-20 Тобто, я купувала два місця поруч на подвійних, а мене з якогось дива посадили в місцях зліва та зправу віз проходу. Крім цього я купувала місця в іншому потязі, де розетки були на кожному місця, а отримала місця ЗОВСІМ без розеток. З якого дива ви ПОГІРШИЛИ мої умои, за які я ЗАПЛАТИЛА власні кошти ?! Зараз смотрю на також куплені білети на вихідні, так там зараз теж замінений поїзд, і зменшений 3 вагон. Приїду на вокзал та також отримаю сюрприз? Я вимагаю компенсацію за погіршені умови перевезення!
  Відповідь: Шановна Катерино! Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» АТ «Укрзалізниця» розглянуто Ваше звернення щодо заміни рухомого складу швидкісного поїзда 732/731 Київ – Запоріжжя - Київ в добу 14.08.2021 та повідомляється. Швидкісний поїзд 732/731 Київ – Запоріжжя - Київ обслуговується електропоїздами ПАТ «КВБЗ» ЕКр1, однак, у зв’язку із технічними причинами відбулась оперативна заміна рухомого складу на склад швидкісного електропоїзда виробництва «Хюндай» HRCS2. Розташування місць та компоновка складу цих електропоїздів вагонами I та II класів, а також кількість місць у одному вагоні є різною для кожного з електропоїздів, у зв’язку з чим виникають незручності для пасажирів при організації пересадки. Керівництво та співробітники філії «Українська залізнична швидкісна компанія» АТ «Укрзалізниця» зі свого боку докладають всіх можливих зусиль для забезпечення комфорту пасажирів та безпечного руху електропоїздів. Приносимо Вам свої вибачення за незручності, які склалися у Вас на шляху прямування. Дякуємо за порозуміння та маємо надію, що Ви й надалі подорожуватимете швидкісними поїздами Інтерсіті та Інтерсіті+.

  16.08.2021 12:29:29 Анфиса
  Інше
  Добрый день. Каковы правила перевозки животных в поездах внутри страны?
  Відповідь: Ваше звернення щодо правил перевезення тварин залізничним транспортом уважно розглянуто. Інформуємо Вас, що порядок перевезення тварин залізничним транспортом по території України регламентується розділами 10 та 15 «Правил перевезення пасажирів…», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006 1196, зі змінами (далі Правил). Пасажир має право перевозити при собі дрібних кімнатних тварин, які не створюють загрозу оточуючим (собак малих порід, котів, птахів тощо), у поїздах та вагонах усіх категорій (крім вагонів типів «СВ» та «М») у спеціальних засобах для перевезення (клітка, контейнер, ящик, ємність або інша тара жорсткої конструкції), що унеможливлюють пошкодження чи забруднення вагона. Перевезення має здійснюватися на місцях, передбачених для розміщення ручної поклажі (у вагонах нічних поїздів – під полицею або на полиці поруч з пасажиром, у вагонах з місцями для сидіння – на руках у пасажира або під місцями для сидіння). Перевезення дрібних кімнатних тварин без спеціальних засобів для перевезення не допускається. У всіх випадках є обов’язковим оформлення належним чином ветеринарного документа та багажної квитанції або перевізного документа з оплатою за перевезення тварини за особину чи місце як за 20 кг багажу незалежно від наявності ручної поклажі. З правилами оформлення/перевезення тварин залізничним транспортом Ви маєте можливість ознайомитись на Офіційному сайті АТ «Укрзалізниця» (www.uz.gov.ua) у розділі «Пасажирам»/«Правила перевезень»/«Умови перевезення живих тварин і птахів у пасажирських поїздах формування АТ «Укрзалізниця» по території України».

  15.08.2021 18:45:43 Inna
  Зміни графіка руху
  Чи можна поміняти квитки на іншу дату?
  Відповідь: Ваше звернення щодо можливості заміни дати в проїзних документах уважно розглянуто. Повідомляємо, що діючими нормативними документами та існуючою технологією роботи операції обміну проїзних документів або зміни дати поїздки не передбачено. Відповідно до «Правил перевезення пасажирів…», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006 1196, зі змінами (далі Правил), у подібних випадках проводиться операція повернення та придбання нових проїзних документів. При цьому сума коштів, які підлягають поверненню, розраховується на підставі терміну повернення місць у продаж. Відповідно до п.19.14. Правил у всіх випадках повернення проїзних документів, крім тих, що сталися з вини перевізника, пасажир вносить плату за послуги (комісійний збір), а кошти, сплачені за послуги, пов'язані з резервуванням місць і продажем проїзних документів, не повертаються. Додатково інформуємо, що пасажир може (у термін не більше, ніж за 24 год. до відправлення поїзда) при наявності вільних місць, за встановлену плату, переоформити проїзний документ на поїзд, який відходить раніше, у вагон вищої (нижчої) категорії, або здійснити заміну місць, указаних у проїзному документі, на місця будь-якого вагона такої самої категорії. Звертаємо Вашу увагу, що переоформлення проїзних документів зі зміною прізвища та імені пасажира, зі зміною станції призначення (відправлення), оплачених карткою та придбаних через мережу Інтернет не здійснюється.

  15.08.2021 17:42:41 Александр
  Щодо роботи контролерів-ревізорів
  Если едешь в тамбуре с велосипедом, то должен платить 50% за велосипед?
  Відповідь: Вся інформація щодо вартості та правил перевезення велосипедів у поїздах приміського сполучення викладена у розділах 34-35 пунктах 34.8, 34.10, 35.6, 35.7 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України затверджених наказом Мінтрансзв’язку від 27.12.2006 1196 (із змінами) та зареєстрованих Міністерством юстиції України 310/13577 від 04.04.2007, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця» у розділі «Пасажирам» - Правила перевезень. 34.8. Вартість перевезення велосипеда у розібраному та впакованому вигляді за рахунок надлишку ручної поклажі становить половину вартості повного квитка; 34.10. Вартість перевезення велосипеда у зібраному вигляді (на ходу) як ручної поклажі, розмір якої перевищує встановлену норму ручної поклажі, дорівнює вартості повного квитка; 35.2. Не дозволяється перевозити ручну поклажу, загальний розмір якої за сумою трьох вимірів перевищує 200 см, крім велосипедів у зібраному вигляді (на ходу), засобів для пересування осіб з інвалідністю, дитячих колясок; 35.6. Дозволяється безоплатне перевезення за рахунок норми ручної поклажі (велосипеда в розібраному та впакованому вигляді) за умови, що його розмір відповідає нормі ручної поклажі, встановленій цими Правилами; 35.7. Велосипед в розібраному та впакованому вигляді допускається до перевезення за умови, що його можна розмістити у місці, призначеному для перевезення ручної поклажі. Велосипед в зібраному вигляді (на ходу) перевозиться як надлишок ручної поклажі в тамбурі вагона (не більше одного на тамбур) або у місцях, обладнаних для розміщення велосипедів.

  15.08.2021 15:03:20 Анна
  Обслуговування у поїздах далекого сполучення
  Добрый день, существует ли детский билет на проезд в поезде(ребенок 10лет)? Какой эквивалент от стоимости проезда для взрослого?
  Відповідь: Ваше звернення щодо вартості дитячого проїзного документу уважно розглянуто. На підставі «Правил перевезення пасажирів…», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006 1196 (зі змінами), інформуємо: Перевезення дитини від 6 до 14 років здійснюється за дитячими проїзними документами. У Вашому випадку необхідно придбати дитячий проїзний документ (вік дитини - 10 років). Постановою Кабінету Міністрів України від 28.07.2004 976 «Про встановлення пільгового тарифу на перевезення дітей залізничним транспортом» для дітей віком від 6 до 14 років у внутрішньому сполученні передбачено знижку у розмірі 25% від вартості повного проїзного документа. Посадка в поїзд дітей віком до 16 років здійснюється за пред'явленням документів, що посвідчують вік дитини (свідоцтва про народження дитини, нотаріально завіреної копії свідоцтва про народження дитини, паспорта одного із батьків, у якому є запис про дитину, паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон). Більш детально ознайомитись з правилами оформлення проїзних документів та перевезення пасажирів залізничним транспортом по території України Ви маєте можливість на Офіційному веб-сайті АТ «Укрзалізниця» (www.uz.gov.ua) у розділі Пасажирам/Правила перевезень.

  12.08.2021 10:59:46 Дмитро
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  В мене є квиток зі сполученням Львів - Херосон, чи можу я сісти на іншому залізничному вокзалі через який йде цей потяг не втративши місце та квиток?
  Відповідь: Ваше звернення щодо можливості посадки на проміжній станції маршруту прямування уважно розглянуто. Відповідно до п.7.1 «Правил перевезення пасажирів…», затверджених Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006 1196, зі змінами та доповненнями, поїздка пасажира повинна розпочинатися від станції, вказаної у проїзному документі. У випадку, якщо пасажир здійснив посадку в поїзд на проміжній станції за маршрутом прямування поїзда, він має право на зайняття місця, зазначеного в проїзному документі.

  11.08.2021 10:25:37 Ирина
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Добрый день! подскажите пожалуйста мы купили 3 билета на 3 человека.так получилось,что один из этих людей на которых куплен билет поехать не сможет,а поедет другой человек,как в таком случае сменить фамилию,билеты покупались в электронном виде через приват.
  Відповідь: Ваше звернення щодо можливості переоформлення електронного проїзного документу у разі зміни особистих даних пасажира на поїзд уважно розглянуто. На підставі «Правил перевезення пасажирів…», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006 1196 (зі змінами), інформуємо: 1. Пасажири без проїзних документів чи з недійсними проїзними документами, з прізвищем та іменем у проїзному документі, які не відповідають даним документа, що посвідчує особу (за винятком допущених описок не більше трьох знаків), без документів, що посвідчують особу, з ручною поклажею більше встановлених норм та з перевищенням розмірів, установлених для ручної поклажі, у вагон не допускаються. 2. Зміна прізвища та імені у проїзних документах не допускається. Не здійснюється переоформлення проїзного документа зі зміною станції призначення (відправлення), оформленого за безготівковим розрахунком, сплаченого з використанням платіжної картки, оформленого через Інтернет. Таким чином, у даному випадку необхідно здійснювати повернення та придбання нового проїзного документу. Більш детально ознайомитись з правилами оформлення/повернення проїзних документів та перевезення пасажирів залізничним транспортом по території України Ви маєте можливість на Офіційному веб-сайті АТ «Укрзалізниця» (www.uz.gov.ua) у розділі Пасажирам/Правила перевезень.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...1361 Наступна