Друк

Актуальна тема

06.11.2014

За 10 місяців 2014 року на залізничних переїздах та коліях на 19 % зменшилася кількість ДТП

Упродовж січня-жовтня 2014 року на залізничних переїздах і коліях поза переїздами сталося 59 дорожньо-транспортних подій, що на 14 випадків менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Зокрема, в Укрзалізниці зафіксовано 47 випадків на переїздах та 12 – на коліях поза переїздами.
06.11.2014

За 10 місяців Укрзалізниця відремонтувала понад 27 тис. вантажних вагонів

Упродовж 10 місяців поточного року Укрзалізниця на підпорядкованих заводах та у вагонних депо відремонтувала 27012 вантажних вагонів різних типів. Найбільше оздоровлено – піввагонів, 14738 одиниць, адже вони є найзатребуванішим рухомим складом для перевезення вантажів. Окрім того, деповським та капітальним ремонтами охоплено 3527 хопер-зерновозів, 2268 критих вагонів, 1465 цистерн і 1307 хопер-цементовозів. Також відремонтовано 703 фітингові платформи, 420 платформ та 2584 інших вантажних вагонів. За 2 місяці 2014-го ще планується піддати ремонту 5024 вантажні вагони парку Укрзалізниці.
06.11.2014

Укрзалізниця призначила додатковий поїзд Київ – Івано-Франківськ

У зв’язку зі збільшенням пасажиропотоку Укрзалізниця призначила додатковий поїзд № 269/219 Київ – Івано-Франківськ.
06.11.2014

Несанкціоновані втручання в роботу пристроїв залізничної автоматики наносять галузі мільйонні збитки та загрожують безпеці руху поїздів

Останнім часом на залізничному транспорті трапляється дедалі більше випадків навмисного пошкодження та розкрадання сторонніми особами пристроїв залізничної автоматики та зв’язку, що не лише наносить галузі значних збитків, а й створює загрозу безпеці руху поїздів.
05.11.2014

Водії автотранспорту системно псують обладнання залізничних переїздів і втікають із місця події

Порушення горе-водіями правил перетину залізничних переїздів, зокрема систематичні випадки пошкодження їх обладнання призводять до збоїв у графіку руху поїздів та відмови у роботі систем безпеки. При цьому найчастіше водії зникають з місця події і уникають відповідальності, а залізнична галузь зазнає збитків і потребує додаткових коштів на відновлення пошкоджених автомобілістами елементів.