Друк
21.07.2015

Очільник залізничної галузі зустрівся з представниками німецького державного банку

Упродовж зустрічі голови комісії з реорганізації – в.о. генерального директора Укрзалізниці Олександра Завгороднього та представників німецького державного банку KfW (технічних експертів), що відбулася 21 липня 2015 року в Києві, йшлося про модернізацію локомотивів та відновлення надійної роботи інфраструктури електропостачання на Сході України. Залізничників цікавлять проекти модернізації тепловозів серії ЧМЕ-3 і 2ТЕ116 та придбання двох тягових підстанцій.

«Залізниці сьогодні в стані технічного дефолту, це негативно для розвитку, але, з іншого боку, у нас є час для глибокого осмислення нашої технічної політики, щоб максимально ефективно направити фінансові потоки на найважливіші проекти. Залізничники зацікавлені в інвестиційній допомозі, зважаючи на те, що ми починаємо змінювати технічну політику, намагаємося стабілізувати роботу локомотивного парку та активізувати його роботу з економічних показників. Через те, що раніше комплектуючі для ремонту тепловозів надходили з Росії, зараз існують складнощі з постачанням запчастини, отже, працюємо над тим, щоб позбутися цієї залежності та забезпечити ремонти локомотивів на власних потужностях», – розповів Олександр Завгородній. Зокрема, йдеться про інвестиційну програму модернізації десяти тепловозів 2ТЕ116 та двадцяти тепловозів ЧМЕ-3. Термін окупності модернізованих тепловозів ЧМЕ-3 при роботі на найбільш ефективних режимах складає майже 8 років, 2ТЕ116 – майже 6 років. Це зясувалося в ході техніко-економічного аналізу результатів розрахунку вартості життєвих циклів ЧМЕ-3 та 2ТЕ116 до та після їх комплексної модернізації.  

Також на зустрічі йшлося про наступний інвестиційний проект – закупівлю двох пересувних тягових підстанцій. Залізничники планують придбати їх для забезпечення надійного тягового живлення дільниці Ямпіль – Сіверськ – Сіль – Красний Лиман – Слов’янськ, де в результаті бойових дій були пошкоджені пристрої електропостачання. 

Упродовж зустрічі експерти німецького банку отримали вичерпні відповіді на свої запитання. Також найближчим часом заплановано візит представників банку до Дніпропетровського тепловозоремонтного заводу, де передбачено проводити модернізацію тепловозів.

Зі свого боку, представники Укрзалізниці запевнили експертів, що впродовж місяця залізничники нададуть усі техніко-економічні обґрунтування та детальну калькуляцію проектів.

 

Довідка

KfW (Kreditanstalt für Wiederaufbau – кредитна установа для відбудови) – німецький державний банк розвитку зі штаб-квартирою у Франкфурті-на-Майні. Він був заснований у 1948 році як складова частина Плану Маршалла.

Сьогодні KfW є третім за величиною банком ФРН (після Deutsche Bank та Commerzbank). 80% його акцій належать Федеральному уряду ФРН, решта 20% – федеральним землям ФРН.