Друк

Актуальна тема

22.02.2012

Реформування залізниці треба починати сьогодні, інакше буде пізно

«Якість можна змінити, лише кардинально та в максимально стислі терміни оновивши основні фонди залізниць України – локомотиви, вагони тощо. Для цього потрібно створювати прозорі зрозумілі умови залучення інвестицій. Структурне реформування залізничного транспорту дозволить зрушити процес з мертвої точки», - заявив перший заступник генерального директора Укрзалізниці Сергій Болоболін.
22.02.2012

Соціальна політика на залізничному транспорті буде здійснюватись за принципами партнерства з галузевими профспілками

«Реформування не передбачає ніяких звільнень. Одна з цілей реформи і одне із завдань, яке має бути реалізовано в процесі реформування – це питання соціальної захищеності залізничників. Чорним по білому прописано в програмі реформування і в проекті закону «Про створення акціонерного товариства» недопущення погіршення соціальних гарантій для наших працівників і пенсіонерів.
22.02.2012

Сергій Болоболін: «Вся інфраструктура залізниць України після реформування залишиться у власності держави»

Вся інфраструктура наших залізниць після реформування залишиться у власності держави. Про це заявив в інтерв'ю Інтернет-виданню «Обозреватель» перший заступник генерального директора Укрзалізниці Сергій Болоболін
21.02.2012

Укрзалізниця проводить випробування системи GPS-навігації у локомотивному господарстві

З 20 лютого 2012 року Укрзалізниця розпочала випробування GPS/GPRS систем, якими в майбутньому будуть обладнані усі локомотиви. Загалом, інформація щодо місцезнаходження локомотивів у реальному часі – перший крок до створення єдиної електронної карти залізниць, що допоможе оптимально використовувати наявний рухомий склад для організації перевізного процесу.
17.02.2012

Леонід Лобойко: «Вболівальники з Європи пересядуть у наші поїзди прямо в пунктах пропуску через кордон»

Для перевезення уболівальників з Європи в Україну під час Євро-2012 залізничним транспортом, за домовленістю з польськими колегами, українські залізничники організовують у місцях пропуску через кордон пункти пересадки. Ці пересадкові пункти необхідні через різницю в ширині колії.