Друк
27.01.2021

Чат-бот Укрзалізниці зібрав 50 тис. користувачів за 2 тижні

Кількість користувачів чат-бота Укрзалізниці у Viber та Telegram сягнула 50 тисяч. З них 72% обрали бот саме у Viber, а 25% зробили тестове або повне оформлення квитка.


Найбільш популярними функціями чат-бота, згідно зі статистикою Укрзалізниці, стали перегляд розкладу поїздів та онлайн-табло по станції Київ-Пасажирський – це робить кожен шостий користувач.

Також відсьогодні у боті доступна функція кошика замовлень, що дозволяє купувати до 4 квитків одночасно. Розширення функціоналу та оновлені можливості також очікуються найближчим часом.

Нагадаємо, 12 січня Укрзалізниця у співпраці з Visa запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функцією прямого продажу квитків без посередників, що дозволяє придбати квитки дешевше, аніж на інших ресурсах. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їх розклад, а також замовлення харчування під час поїздки, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.

Окрім цього, бот Укрзалізниці вміє креативно відповідати віршами, пропонує квитки до Гоґвортса та привітав українців з Днем Соборності України виконанням державного гімну.

Активувати бот можна за посиланнями: https://vb.me/ukr_railway  або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.