Друк
24.01.2014

Контакт-центр Укрзалізниці з організації вантажних перевезень надав інформаційну допомогу першим 60 клієнтам

За перші три дні роботи до контакт-центру Укрзалізниці з організації вантажних перевезень надійшло понад 60 звернень у телефонному режимі. Нагадаємо, що контакт-центр відкрито 20 січня 2014 року на базі ДП «Український транспортно-логістичний центр».

Найбільше звернень від учасників процесу перевезень вантажів стосуються узгодження плану перевезень, порядку укладення договору, оплати за перевезення, оформлення документів в автоматизованій системі та інших питань. Найбільш активно на багатоканальну телефонну лінію контакт-центру за номером +38 (044) 222-02-12 надходять звернення з 9:00 до 14:00, менш активно у вечірній час.

Контакт-центр працює над формуванням сервісних послуг для клієнтів і поступовим розширенням їх переліку.

«У перспективі такий крок дозволить досягти кооперації всіх суб’єктів транспортного ринку, забезпечить вирішення для клієнта в режимі он-лайн будь-яких питань щодо організації перевезень за принципом «від дверей до дверей», - повідомили у контакт-центрі.

Завдяки роботі контакт-центру клієнти зможуть отримувати повну інформацію стосовно організації перевезень вантажів в одному місці. Планується реалізувати наступні завдання:

1. прискорити процес обміну інформацією між різними учасниками транспортного ринку;

2. збільшити обсяг доступної інформації;

3. збільшити кількість одночасно обслуговуваних клієнтів;

4. збільшити перелік послуг та поліпшити їх якість;

5. розвивати міжнародні зв’язки.

«Робота контакт-центру передбачає переорієнтацію технології взаємодії із замовником в режим он-лайн спілкування з оперативним вирішенням проблемного питання безпосередньо під час звернення. Оскільки сфера його діяльності стосується не лише перевезень вантажів залізничним транспортом, а й іншими видами транспорту, то контакт-центр забезпечуватиме взаємодію з державними контролюючими органами, державними органами виконавчої влади», - розповів директор ДП «УТЛЦ» Володимир Іващук. Для цього напрацьовуватиметься схема сервісної підтримки з використанням інформаційних ресурсів ДП «УТЛЦ», Укрзалізниці, відкритих інформаційних джерел та інформаційних ресурсів контрагентів, які будуть інтегровані в систему управління взаємовідносинами з клієнтами контакт-центру.

Поточна робота фахівців контакт-центру полягатиме у наданні вичерпної інформації, що стосуватиметься контрагентів Укрзалізниці та ДП «УТЛЦ». Це, по-перше, ті міністерства, структури та відомства, які безпосередньо впливають на процес перевезення вантажів і виконують погоджувальні, контрольні та допоміжні функції відносно організації логістики повного циклу. По-друге, це підприємства суміжних видів транспорту, які допомагатимуть Укрзалізниці та ДП «УТЛЦ» вибудовувати ланцюги постачання товарів і вантажів за принципом «від дверей до дверей», шляхом організації мультимодальних перевезень. І, по-третє, це іноземні логістичні компанії, що виступатимуть партнерами ДП «УТЛЦ» на шляху транспортування українських вантажів просторами інших держав і континентів.

Контакт-центру, на першому етапі він виконуватиме наступні функції:

1. Прийом дзвінків від всіх користувачів послуг, їх обробка, систематизація та організація зворотного зв’язку для вирішення питань;

2. Інформування клієнтів щодо процесу підписання договорів;

3. Інформування клієнтів щодо виконання умов договорів;

4. Інформація про процес перевезення та допомога в його організації;

5. Інформація щодо стану поточного рахунку;

6. Надання довідкової інформації в режимі он-лайн;

7. Зворотній зв’язок з клієнтами для їх попередження про зміни в роботі ДП «УТЛЦ», зміни в умовах перевезень тощо.

У подальшому планується поєднати інформаційну базу контакт-центру з інформаційними базами контрагентів ДП «УТЛЦ» та відкритими інформаційними базами. Зокрема, контакт-центр планує взаємодіяти для отримання необхідної інформації з Адміністрацією морських портів, операторами/власниками рухомого складу, вантажовідправниками та вантажоодержувачами, перевізниками третіх країн, експедиторськими компаніями, термінальними комплексами, логістичними центрами/компаніями, органами державного контролю та митними, органами влади,судноплавними, стивідорними компаніями та брокерами.

Довідково:

Звернення до контакт-центру приймаються за телефонами +38 (044) 222-02-12 у робочі дні з 8 до 17 години. У вихідні та святкові дні телефонні дзвінки записуються в автоматичному режимі для розгляду та  надання відповіді в подальшому. Також можна надіслати повідомлення на факс +38 (044) 309-79-15 або на електронні адреси info_cargo@uz.gov.ua, info_cargo@utlc-uz.com.ua

Відеоролик з відкриття контакт-центру Укрзалізниці можна переглянути на YouTube-каналі Укрзалізниці:

http://www.youtube.com/watch?v=UumiLHF3AyQ&list=UUMHG-hPVOreAcfJGxRbmgCg&feature=c4-overview

Відеокоментарі з відкриття контакт-центру Укрзалізниці можна переглянути за наступними посиланнями:

Перший заступник генерального директора Укрзалізниці Віталій Жураківський:

http://www.youtube.com/watch?v=oDcDdPjY8DQ

Директор ДП «Український транспортно-логістичний центр» Володимир Іващук:

http://www.youtube.com/watch?v=b0LZY1GBw3k

Президент Асоціації транспортно-експедиторських та логістичних організацій України Олег Платонов:

http://www.youtube.com/watch?v=_8ZsCkBbkBU

http://www.youtube.com/watch?v=_yMfslFFTmw