Друк
05.02.2014

За рік кількість пасажирів, які скористались посадкою за електронними квитками в поїзди Інтерсіті+, збільшилась в 11 разів

За перший рік дії електронних квитків у поїздах Інтерсіті+ послугою скористалося 298,4 тис. пасажирів, що становить 16,4% від загальної кількості реалізованих квитків. Дана послуга почала діяти 5 лютого 2013 року.

Кількість пасажирів, які скористалася електронними квитками, за рік збільшилася  майже в 11 разів: у лютому 2013 року цей показник становив 4,08%, а у січні 2014 року – 44%.

Електронний квиток можна придбати виключно через онлайн систему продажу офіційного сайту Укрзалізниці (booking.uz.gov.ua). Квитки, придбані через інші системи, є бланками замовлення (не мають статусу електронних квитків) та підлягають обміну у залізничних касах на проїзний документ, який дає право на посадку в поїзд і на проїзд.

Із самостійно роздрукованими електронними квитками пасажири можуть вирушати на посадку у вагон, минаючи залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за одну годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

З текстовою інструкцією з придбання електронних квитків через сайт Укрзалізниці можна ознайомитися тут. Відеоінструкція доступна на YouTube-каналі відомства.

Нагадаємо, за перший місяць 2014 року через Інтернет-систему Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua було реалізовано понад 157,4 тис. електронних квитків, за грудень 2013 року – 114,2 тис. квитків – зростання в 1,36 раз.). З моменту впровадження послуги вже реалізовано понад 500 тис. електронних квитків.