Друк
05.02.2014

Для уникнення аварій на переїздах водіям автотранспорту достатньо просто виконувати правила дорожнього руху

Підходи до залізничного переїзду з боку автомобільної дороги в обох напрямках, а також залізобетонний настил на залізничному переїзді не мають ознак дефектів та повністю очищені від снігу. Звукова та світлофорна сигналізація на переїзді працювали справно. Усі прилади безпеки, якими обладнано залізничний переїзд 23 км перегону Амбари - Вири, працювали справно, збоїв у їхній роботі не було.

Це підтвердила комісія з розслідування випадку ДТП на Сумщині 4 лютого 2014 року.

Нагадаємо, що попри забороняючі показання автоматичної звукової та світлової переїзної сигналізації, водій маршрутного таксі «Рута» проігнорував їх та виїхав на залізничний переїзд, через що сталося зіткнення з пасажирським поїздом № 847 сполученням Харків – Ворожба зі смертельними наслідками.

Також  у ході розслідування обставин дорожньо-транспортної події встановлено, що локомотивна бригада вчасно застосувала екстрене гальмування, але уникнути зіткнення не вдалося. У момент зіткнення поїзд рухався зі швидкістю 83 км/год, його гальмівний шлях становить близько 400 метрів. Видимість поїзда, що наближався, становила майже 500 метрів. 

Спільним з Державтоінспекцією оперативним розслідуванням встановлено відсутність будь-яких зауважень до працівників та підрозділів Південної залізниці стосовно утримання переїзду.

Причини та обставини ДТП за залізничному переїзді на Сумщині продовжує розслідувати Урядова комісія на чолі з Віце-прем'єр-міністром Олександром Вілкулом.

Південна залізниця висловлює співчуття рідним та близьким постраждалих внаслідок ДТП.

У результаті ДТП 4 лютого були затримані поїзди №126 (на 01 год. 02 хв.),  №302 (на 00 год. 21 хв.), №172 ( на 00 год. 10 хв.), №6518 (на 01 год. 06 хв.), № 6515 (на 01 год. 58 хв.), №189 (на 00 год. 13 хв.).

Пасажири поїзда Харків – Ворожба у ДТП не постраждали.

Наразі рух поїздів на перегоні Амбари – Вири здійснюється за графіком.

Довідково:

Регульований залізничний переїзд - переїзд, обладнаний пристроями переїзної сигналізації для водіїв транспортних засобів та пішоходів, або такий, що обладнаний шлагбаумами і його обслуговує черговий працівник. До регульованих не належать переїзди, на яких установлена система відеонагляду, але відсутні пристрої переїзної сигналізації.

Правила дорожнього руху, п.20.2 та 20.3 розділу «Рух через залізничні переїзди» зобов’язують водіїв автотранспорту керуватися вказівками світлової та звукової сигналізації та інших пристроїв і дорожніх знаків. 

Витяг з  Правил дорожнього руху:

20.2. Під'їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов'язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.3. Для пропуску поїзда, що наближається, і в інших випадках, коли рух через залізничний переїзд заборонено, водій повинен зупинитися перед дорожньою розміткою, стоп-лінією, дорожнім знаком, шлагбаумом чи світлофором так, щоб бачити сигнали, а якщо засоби організації дорожнього руху відсутні — не ближче 10 м до найближчої рейки.

Прес-центр Південної залізниці