Друк

Актуальна тема

20.03.2014

Попередній продаж квитків відкритий на усі поїзди Укрзалізниці

Укрзалізниця відкрила попередній продаж квитків на усі поїзди, що тимчасово був призупинений на період з 31 березня по 17 квітня. Це було викликано необхідністю коригування графіку руху у зв’язку з проведенням ремонтних робіт на ділянці Миронівка – Тараса Шевченка – Знам’янка.
19.03.2014

Заборгованість обладміністрацій за перевезення пільговиків у приміському сполученні за 2 місяці перевищила 36 млн грн.

З січня по лютий 2014 року у приміському сполученні залізниці України перевезли пасажирів пільгових категорій на 43,3 млн грн., а отримано від обласних адміністрацій – 7,2 млн грн. або 16,7% від суми, яка підлягає компенсації.
18.03.2014

У лютому обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет зросли в 1,3 рази

Обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет у лютому 2014-го року зросли в 1,3 рази у порівнянні з лютим минулого року. Упродовж лютого через Інтернет було оформлено понад 262 тис. квитків, а за відповідний період 2013-го – 206 тис. квитків. У цілому через Інтернет уже реалізується близько 9 % квитків від загального обсягу.
18.03.2014

За два місяці 2014 року збитки від перевезення пасажирів склали понад 1,3 млрд грн

За оперативними даними головного фінансово-економічного управління Укрзалізниці, збитки від пасажирських перевезень у дальньому та приміському сполученнях за 2 місяці 2014 року склали 1,3 млрд грн. У тому числі, за перевезення пасажирів у дальньому сполученні з початку року збитки склали 764 млн грн, у приміському сполученні – 578,7 млн грн. За аналогічний період минулого року збитки від пасажирських перевезень складали понад 1,2 млрд грн.
17.03.2014

За два місяці на залізницях України сталася 171 крадіжка елементів верхньої будови колії

Через крадіжки елементів верхньої будови колії сторонніми особами лише за два місяці 2014 року залізниці України зазнали збитків майже на 500 тис. грн. Розкрадання обладнання, від якого залежить безпечне курсування поїздів, становить не лише загрозу для руху, а й потребує відволікання людських та додаткового залучення матеріальних ресурсів на відновлення стану колій.