Друк

Актуальна тема

25.02.2014

Залізниці України відремонтували в січні 743 локомотиви – на 15% більше плану

Для утримання в технічно-справному стані тягового рухомого складу у січні 2014 року в умовах заводів та локомотивних депо Укрзалізниці оновлено поточним ремонтом 593 електровози та 150 тепловозів. Раніше планувалося відремонтувати 510 електровозів та 136 тепловозів. Про це повідомили в Головному управлінні локомотивного господарства Укрзалізниці.
25.02.2014

Перехід на літній час враховано у квитках

Час відправлення та прибуття поїздів на залізничних квитках вказується із урахуванням переходу на літній час. У зв'язку з переходом 30 березня 2014 року о 3 годині за київським часом на літній час (стрілки годинника буде переведено на 1 годину вперед) Укрзалізниця відкоригувала графік руху пасажирських поїздів. Усі зміни були завчасно внесені та узгоджені з адміністраціями сусідніх країн. Таким чином, у квитках вказано час відправлення та прибуття з урахуванням коригувань графіка руху поїздів.
24.02.2014

Пасажирські поїзди курсують згідно з графіком

Залізничники докладають зусиль для забезпечення безперебійних та безпечних перевезень. Попри численні випадки незаконних втручань сторонніх осіб у роботу залізничного транспорту, що спостерігалися останні три доби, наразі пасажирські поїзди в усіх напрямках курсують згідно з графіком. Є незначні ускладнення в русі поїздів на Львівській залізниці, проте рух поїздів забезпечується. Організовано об’їзд поїздів через станцію Сянки.
24.02.2014

25 лютого Укрзалізниця та компанія Hyundai Rotem розпочнуть випробування поїздів Інтерсіті+ для остаточного з’ясування причини несправностей

У ході попередньої перевірки з’ясувалося, що тріщини в корпусі електропоїздів корейського виробництва з'явилися через прорахунки конструкторів. Якщо це підтвердиться в ході подальших випробувань, які розпочнуться 25 лютого, компанія Hyundai Rotem готова поставити нові комплектуючі. За оцінками експертів, модернізація електропоїздів може зайняти до шести місяців.
24.02.2014

Серед працівників залізничної галузі переважають чоловіки

На сьогодні у залізничній галузі працює понад 210,7 тис. чоловіків, з них на посадах керівників та фахівців – майже 46 тис. Кількісна перевага чоловіків у залізничні галузі спричинена у першу чергу специфікою нелегкої праці, яка вимагає чоловічої витримки та сили. Крім цього, на багатьох посадах дозволяється працювати виключно особам чоловічої статі через специфіку роботи зі шкідливими та небезпечними умовами прац.