Друк
19.01.2021

Чат-ботом Укрзалізниці за перший тиждень роботи скористались 24 тис. клієнтів

За перший тиждень роботи чат-ботом Укрзалізниці у Viber та Telegram з функцією продажу квитків скористалися 24 тисячі клієнтів компанії.

Найбільше користувачі цікавились інформацією щодо розкладу поїздів, онлайн-табло, а також розділом «питання/відповіді».

Нагадаємо, що Укрзалізниця в співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.

Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у чат-боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.