Друк
12.01.2021

Майже 2,5 тис. клієнтів Укрзалізниці скористались чат-ботом у Viber та Telegram у перші години його роботи

За перші години роботи чат-боту у Viber та Telegram з функцією продажу квитків, який Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила 12 січня, ним скористались майже 2,5 тисячі клієнтів АТ «Укрзалізниця».

Так, близько 55% користувачів чат-бота користуються ним у месенджері Telegram та понад 45% - через месенджер Viber.

Нагадаємо, що Укрзалізниця в співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.