Друк
17.03.2020

Важлива інформація щодо повернення коштів за квитки на скасовані поїзди внутрішнього сполучення

Укрзалізниця вживає всіх можливих зусиль для забезпечення повернення коштів пасажирам за невикористані квитки. Вартість проїзних документів на всі скасовані через введення карантину рейси відшкодовується в повному обсязі — без стягнення додаткових зборів.

Квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів. У разі, якщо кошти повертаються з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернений пасажиру на карту окремим платежем.

Для зручності повернення квитків, придбаних у касах, та з метою уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до одного місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований. Тож закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки й не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі.

Укрзалізниця вживає всіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. У випадках, коли відсутня достатня кількість готівки, гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж шести місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.

Просимо пасажирів ставитися до ситуації з розумінням і терпінням.

Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.

Через велику кількість дзвінків телефонна лінія контактного центру перевантажена, відтак для оперативного інформування пасажирів постійно оновлюється сайт, сторінка у Facebook та Telegram-канал @UkrzalInfo.

Якщо ви не бачите відповідей на свої запитання на офіційних ресурсах, просимо писати нам у Facebook Messenger.