Друк
16.03.2020

Укрзалізниця докладає усіх зусиль для своєчасного повернення коштів пасажирам за невикористані квитки

Наразі спостерігається суттєве падіння продажу квитків на тлі збільшення випадків повернення проїзних документів, в тому числі й на нескасовані поїзди. Так, з 11 по 15 березня пасажири повернули 303 тис. залізничних квитків на загальну суму майже 86,6 млн грн.

 

Для повернення коштів за невикористані квитки, придбані в касах,  потрібно звернутися у будь-яку залізничну касу. Пасажиру одразу повертають кошти, окрім випадків, коли відсутня достатня кількість готівки. У такому разі гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж 6-ти місяців. При цьому кошти  повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.

 Укрзалізниця вживає усіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. Просимо пасажирів ставитися до ситуації з розумінням і терпінням.

Квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів.

Укрзалізниця компенсує пасажирам 100% вартості проїзного документа на усі скасовані через введення карантину міжнародні поїзди.

На міжнародні поїзди, яким обмежено маршрут, повну вартість квитка можна повернути у випадку, якщо була скасовано зупинка, до якої пасажир мав проїзний документ. У всіх інших випадках повернення проїзних документів здійснюється на загальних підставах відповідно до «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».

Для оперативного інформування пасажирів працює Telegram канал @UkrzalInfo.

У разі виникнення запитань, просимо звертатися до контактного центру Укрзалізниці: 0 800 503 111 або у Facebook Messenger офіційної сторінки компанії.