Друк
14.06.2016

Укрзалізниця докладає зусиль для відновлення повноцінної роботи прально-прасувального комплексу вагонної дільниці Київ-Пасажирський та комплектування поїздів білизною

Укрзалізниця спрямувала зусилля на відновлення обладнання прально-прасувального комплексу вагонної дільниці Київ-Пасажирський, яке увечері 13 червня вийшло із ладу. Збій у його роботі призвів до невчасного відправлення п’яти пасажирських поїздів, оскільки не було можливості оперативно укомплектувати їх білизною. Понад 200 пасажирам, які відмовилися від поїздки, Укрзалізниця повернула кошти за квитки у повному обсязі.

Про відставання від графіка руху поїздів пасажирів постійно інформували  на вокзалах, їм безкоштовно запропонували скористатися залами очікування № 2 та № 3 Центрального вокзалу,  дитячим залом, залом підвищеного комфорту на 3-му поверсі Південного вокзалу, а також на конкорсі.

Ті, хто відмовився від поїздки, мали можливість повернути квитки, для цього були відкриті шість залізничних кас (5 на Центральному вокзалу, 1 на Південному).  Кошти за невикористані квитки понад 200 пасажирам повернули у повному обсязі – загалом більше 38 тис. грн.

Укрзалізниця просить вибачення у пасажирів за вимушені затримки поїздів та спричинені незручності і намагається усунути ситуацію.

Загалом через збій у роботі прального комплексу вчора після 20 години із запізненням відправилися зі столиці поїзди № 49 Київ – Трускавець, № 6 Київ – Москва, № 124 Київ – Костянтинівка, № 134 Київ – Лисичанськ та № 298 Київ – Херсон.