Друк
14.01.2014

На Придніпровській залізниці у 2013 році виявили 1,3 тис. пошкоджених вантажних вагонів

Минулого року на Придніпровській залізниці виявлено 1298 пошкоджених вантажних вагонів (проти 1265 у 2012 році (+2,5%).  Як повідомив начальник інспекції по збереженню парку вантажних вагонів Геннадій Бабенко, більшість із них (98%) пошкоджено на під’їзних коліях промислових підприємств та портів.

Найбільш недбало ставляться до задіяного у вантажних перевезеннях вагонного парку в ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», на яке припадає фактично кожен другий вагон, що зазнав пошкоджень минулого року (654 проти 525 у 2012 році).

Збільшилась кількість пошкоджених вантажних вагонів і по ВАТ «Запоріжсталь» (30 проти 8), ПАТ «Інтерпайп Дніпропетровський Втормет»     (72 проти 34 відповідно).

У портах торік пошкоджено  96 вагонів (7%): у Керченському та Бердянському морських торговельних портах  - по 37 одиниць, Феодосійському МТП – 20, Запорізькому річковому порту – 2.

Порівняно з 2012 роком кількість вантажних вагонів, пошкоджених у портах, зменшилася майже на третину, що є заслугою придніпровських залізничників, які пильно стежать за збереженням вагонного парку і рухомого складу в цілому.        

Завдяки ефективній профілактичній роботі зменшилась і кількість випадків розобладнання вантажних вагонів. Так, у 2013 році сторонніми особами було розукомплектовано 119 вагонів на суму майже 184 тис. грн (проти 186 на суму майже 275 тис. грн у 2012-му). За фактами розукомплектування вантажних вагонів міліцією порушено 67 карних справ,  до кримінальної відповідальності притягнуто 30 сторонніх осіб.    

Основною ж причиною пошкоджень вантажних вагонів, за словами Геннадія Бабенка, як і раніше, залишається порушення вимог ГОСТу 22235-76, технічних умов та правил технічної експлуатації під час виконання вантажних операцій і маневрової роботи, зокрема, при вивантаженні отримують пошкодження 62% усіх вагонів, через схід з рейок – 21%, при навантаженні – 7%.     

Прес-центр ДП «Придніпровська залізниця»