Друк

Новини

21.01.2014

За 2013 рік на Південно-Західній залізниці відремонтовано 743 пасажирських вагони

Протягом 2013 року на вагоноремонтних підприємствах Південно-Західної залізниці було відремонтовано 743 пасажирських вагони, що на 14 вагонів більше, ніж у 2012 році. Капітальний ремонт пройшли 212 вагонів, деповський – 531 од. З них 41 вагон СВ, 296 купейних вагони, 319 плацкартних вагонів, 55 вагонів із місцями для сидіння, 4 вагони для багажу, 19 вагонів РІЦ (міжнародного стандарту) та 7 вагонів спеціального призначення.
21.01.2014

У 2013 році на Південній залізниці сталося 11 ДТП з вини автомобілістів

У 2013 році на залізничних переїздах Південної магістралі сталося 11 дорожньо-транспортних подій. В результаті 4 людини загинули і 6 травмовані. Усі ДТП сталися з вини водіїв автотранспортних засобів через недотримання ними Правил дорожнього руху. Для порівняння, упродовж 2012 року на залізничних переїздах Південної магістралі було зафіксовано 7 ДТП, в результаті яких 1 людина загинула і 5 були травмовані.
21.01.2014

У 2013 році значно почастішали випадки несанкціонованого втручання у діяльність Південної залізниці

Упродовж 2013 року зареєстровано 29 випадків несанкціонованого втручання в діяльність Південної магістралі. Це майже на 53% перевищує показники 2012 року і на 93% - 2011 року. Загалом унаслідок дій сторонніх осіб було затримано 72 поїзди на 56 годин.
20.01.2014

Збитки Донецької залізниці від пасажирських перевезень у 2013 році перевищили 923 млн грн.

У 2013 році Донецька залізниця перевезла понад 57,5 млн пасажирів - 10,3 млн у дальньому сполученні і 47,2 млн в приміському . Було відправлено 15 554 поїздів у дальньому сполученні і 62 030 у приміському сполученні. Збитки Донецької залізниці від пасажирських перевезень у 2013 році перевищили 923 млн грн., що на 15 млн грн. більше , ніж за 2012 рік.
20.01.2014

Нова виправочно-підбивочно-рихтувальна машина Одеської залізниці заощаджуватиме півмільйона гривень на рік

Парк колійної техніки Одеської залізниці дещо оновився. У ньому наприкінці 2013 року з’явилася нова виправочно-підбивочно-рихтувальна машина неперервної дії (динамічний підбивочний експрес 09-3Х). Вона дозволить заощадити кошти Одеської залізниці завдяки економії дизельного палива та збільшення продуктивності на 40%.