Друк

Новини

24.01.2014

У 2013 році кількість випадків вандалізму щодо приміського рухомого складу Придніпровської залізниці збільшилась майже наполовину, а збитки – майже на чверть

Упродовж 2013 року кількість випадків псування та розукомплектування приміського рухомого складу на Придніпровській залізниці збільшилась на 45,9% (54 випадки проти 37 – у 2012 році), що відповідно спричинило збільшення збитків з урахуванням відновлення з 68,9 тис. грн до 85,5 тис. грн (+24%).
24.01.2014

У 2013 році Донецька залізниця недоотримала понад 38 мільйонів гривень за перевезення пасажирів пільгових категорій

Донецька залізниця констатує хронічне недоотримання компенсацій за проїзд залізничним транспортом пільгових категорій населення. За підсумками 2013 року державний перевізник недоотримав 38 493,7 тис. грн.
24.01.2014

Львівська залізниця вкрай стурбована ситуацією навколо оформлення прав на землю у смузі відведення магістралі

Відповідно до чинного законодавства України Львівська магістраль активно проводить роботу з виготовлення документів, які підтверджують право залізниці на землі, що потрібні підприємству для діяльності, розвитку та забезпечення безпеки перевезень пасажирів та вантажів. У користуванні ДТГО «Львівська залізниця» перебувають земельні ділянки загальною площею 35 380 га, з них протягом 1994-2014 року (станом на 20.01.2014 року) оформлено право землекористування на 28 170 га. Триває робота з оформлення 7 209 га землі.
24.01.2014

Упродовж 2013 року Південна залізниця перевезла у дальньому сполученні 10,7 мільйонів пасажирів

Із січня по грудень 2013 року пасажирами Південної залізниці у дальньому сполученні стали 10 млн 675 тис. 573 особи.
24.01.2014

На станції Олександрівка Одеської залізниці введено в експлуатацію систему електричної централізації стрілок та сигналів

Наприкінці минулого року на Одеській залізниці було введено в експлуатацію електричну централізацію стрілок та сигналів станції Олександрівка з будівництвом нового посту ЕЦ (Знам’янська дирекція залізничних перевезень). Впровадження системи електричної централізації стрілок та сигналів сприяє удосконаленню процесу перевезень, підвищенню пропускної та переробної спроможності станції, а також рівня безпеки руху поїздів і умов праці одеських залізничників.