Друк
10.01.2014

У 2013 році Донецька залізниця різними видами ремонту оздоровила понад 315 км колії

Однією з основних умов безпечних перевезень пасажирів та вантажів залізничним транспортом є справний стан колії, стрілочних переводів, переїздів та інших пристроїв колійного господарства. Донецька залізниця 2013 року різними видами ремонту оздоровила 315,5 км колії, у тому числі модернізувала —46,4 км, капітально відремонтувала —85,8 км, середній ремонт здійснила —183,3 км. Також замінено 23 комплекти стрілочних переводів на залізобетонних брусах та 92 комплекти відремонтовано середнім ремонтом.

Виконана Програма ремонту під’їзних, станційних колій і стрілочних переводів —52,8 кмкапітального ремонту колії та ремонт 70 комплектів стрілочних переводів.

Основними напрямками з модернізації колії в минулому році були: Демурине – Межова, Красний Лиман – Ямпіль, Кипуча – Комунарськ, Микитівка – Горлівка. Дільниці робіт з капітального ремонту: Сіль – Зовна, Первомайськ – Стаханов, Сімейкине–Лутугине; станційні колії на ділянках ст. Ясинувата, ст. Дебальцеве.

У минулому році було проведено капітальний ремонт 10 переїздів Донецької залізниці. Під час ремонту на переїздах замінено шпали та рейки, настил, дорожні знаки тощо. Особлива увага приділялась працездатності звукових і світлових сигналів, а також роботі шлагбаумів. Також було виконано комплекс робіт з приведення території навколо переїздів в естетичний вигляд із встановленням нового огородження, заміною бордюрів на підходах автодороги до переїзду, виконано роботи із забезпечення видимості поїзду з транспортних засобів,  укладено настили та пішохідні доріжки зі збірного залізобетону.

У 2014 році залізничники Донецької планують модернізувати60 кмколії та капітально відремонтувати59 кмколії. Середнього ремонту зазнають90 кмколії. Також буде замінено 48 комплектів стрілочних переводів, в тому числі 20 комплектів на нових залізобетонних брусах та 80 комплектів піддадуть середньому ремонту. Основні напрямки робіт з модернізації колії: Чаплине – Просяна, Просяна – Демурине, Гродівка – Желанна, з капітального ремонту колії: Мануїлівка – Кипуча, Микитівка, Луганськ Північний – Кіндрашівська

Також на 2014 рік заплановано капітальний ремонт 10 переїздів.

Довідково:

Оздоровлення залізничної колії дозволить не тільки покращити естетичний вигляд колії, але й підвищити швидкість руху на відремонтованих дільницях до максимально можливої при існуючому технічному оснащенні. До того ж це дозволить підвищити безпеку руху, плавність ходу поїздів, а також сприяє підвищенню інтенсивності пропуску поїздів.

Сучасна технологія передбачає заміну верхньої будови колії (рейок і шпал), глибоке очищення баласту щебенеочисними машинами та ремонт водовідвідних споруд. Оздоровлення залізничної колії збільшує надійність усіх технічних пристроїв, включаючи системи автоматики, телемеханіки та зв’язку.