Друк
21.01.2014

У 2013 році Донецька залізниця виконала завдання по ремонту рухомого складу

Донецька залізниця має потужну технічну базу з ремонту різного виду рухомого складу. Протягом 2013 року в умовах депо Донецької залізниці відремонтовано різними видами ремонтів значна кількість вагонів (як пасажирських, так і вантажних), електровози, тепловози та приміський рухомий склад.

Зокрема, різними видами ремонту оздоровлено 497 пасажирських вагонів, у тому числі деповським ремонтом — 405, капітальним — 92 одиниці.

Також у 2013 році капітально відремонтовано 2 секції приміських електропоїздів (кожна складається з двох вагонів), різними видами поточних ремонтів оздоровлено 603 електросекції приміських поїздів (14 з них найскладнішим поточним ремонтом ПР-3) і 135 вагонів дизель-поїздів (21 з них ПР-3). 

Окрім цього у минулому році у вагонних депо Донецької залізниці відремонтовано 9545 вантажних вагонів парку Укрзалізниці, у тому числі 9164 піввагона. Також оздоровлено деповським і капітальним видами ремонту 5330 вантажних одиниць, які знаходяться у власності промислових підприємств Донбасу.

Протягом 2013 року різними видами поточних ремонтів оздоровлено 1255 електровозів (25 з них найскладнішим ПР-3), 349 маневрових тепловозів (27 з них ПР-3), 117,5 вантажних тепловозів (14 з них ПР-3). Капітально відремонтовано в умовах заводів 4 електровози, 9 маневрових тепловозів та 2 магістральних тепловози.

Перевізна спроможність та безпека руху на залізниці значною мірою залежать від технічного стану рухомого складу. Велика кількість ремонтів свідчить про те, що стан рухомого складу Донецької залізниці потребує негайного оновлення через моральну та фізичну зношеність.