Друк

Новини

20.01.2014

Збитки Донецької залізниці від пасажирських перевезень у 2013 році перевищили 923 млн грн.

У 2013 році Донецька залізниця перевезла понад 57,5 млн пасажирів - 10,3 млн у дальньому сполученні і 47,2 млн в приміському . Було відправлено 15 554 поїздів у дальньому сполученні і 62 030 у приміському сполученні. Збитки Донецької залізниці від пасажирських перевезень у 2013 році перевищили 923 млн грн., що на 15 млн грн. більше , ніж за 2012 рік.
20.01.2014

Нова виправочно-підбивочно-рихтувальна машина Одеської залізниці заощаджуватиме півмільйона гривень на рік

Парк колійної техніки Одеської залізниці дещо оновився. У ньому наприкінці 2013 року з’явилася нова виправочно-підбивочно-рихтувальна машина неперервної дії (динамічний підбивочний експрес 09-3Х). Вона дозволить заощадити кошти Одеської залізниці завдяки економії дизельного палива та збільшення продуктивності на 40%.
20.01.2014

На минулому тижні на Придніпровській залізниці запобігли 11 крадіжкам

За попередній тиждень, з 13 до 19 січня 2014 року, на Придніпровській залізниці запобігли 11 спробам украсти майно та вантажі підприємства на суму понад 1,4 тис. гривень, при цьому затримали 10 зловмисників.
20.01.2014

Львівська залізниця недоотримала 45% від суми, витраченої на перевезення пільговиків у приміському сполученні

У 2013 році Львівська, Тернопільська, Рівненська, Волинська, Івано-Франківська, Чернівецька, Закарпатська ОДА перерахували Львівській залізниці закладені у бюджетах областей 38 мільйонів 452 тисячі гривень. Водночас, залізничники підрахували, що цих грошей насправді вистачило, аби компенсувати лише 55% від фактично витраченого на перевезення пільговиків, а отже 45% таких пасажирів залізниця перевезла собі у збиток.
16.01.2014

За період новорічних та різдвяних свят Донецька залізниця перевезла понад 384 тисячі пасажирів

З 26 грудня 2013 по 12 січня 2014 року, під час новорічних і різдвяних свят, поїздами дальнього сполучення формування Донецької залізниці скористалося 384 940 пасажирів. У цей період курсувало 13 графікових поїздів і два додаткові. Максимально було задіяно 510 пасажирських вагонів. На популярних львівському, кримському та київському напрямках поїзди курсували максимальними схемами по 18-21 вагон.