Друк
04.03.2014

У пасажирському вагонному депо Каховка з 2001 року відремонтовано більше 1 тис. вагонів

За період з 2001 по 2013 роки у Каховському пасажирському вагонному депо відремонтовано: 59 вагонів деповським ремонтом, капітальними ремонтами відремонтовано 1100 вагонів, капітальним ремонтом з подовженням терміну служби - 141 вагон. У 2014 році вже відремонтовано 16 вагонів в об’ємі КР-1. Усі відремонтовані вагони мають сучасний інтер’єр – матеріали і комплектуючі відповідають пожежним та санітарно-гігієнічним вимогам.

На сьогоднішній день у вагонному депо Каховка задіяно 534 працівники. Колектив депо сумлінно працює над удосконаленням ремонту та модернізацією пасажирських вагонів для забезпечення комфорту і безпеки перевезення пасажирів залізничним транспортом. Нагадаємо, що трудовий колектив пасажирського вагонного депо Каховка посів перше місце у Дорожньому змаганні між структурними підрозділами залізниці.

У депо ремонт здійснюється у восьми основних ремонтних цехах: по ремонту колісних пар і роликових підшипників, автозчепних пристроїв, редукторно-карданних приводів і візків, холодильного устаткування, гальмівного устаткування, гасителів коливань, електроустаткування і акумуляторних батарей. Працюють виробничі цехи з підготовки вагонів у ремонт (де проводиться розбирання внутрішнього обладнання до металевої поверхні кузова) та цех з ремонту внутрішнього обладнання, демонтованого з пасажирських вагонів. Крім того, працює дільниця з ремонту диванів, пошиву штор і чохлів для диванів, дільниця з ремонту перегородок та дверей; цех зі складання вагонів (де на вагоні складається внутрішній інтер’єр пасажирських вагонів).

Для ремонту вагонів у депо організовано власне виробництво близько 200 найменувань запчастин, зокрема тамбурних дверей, унітазів і умивальників із неіржавіючої сталі, литих деталей з поліаміду, гумово-технічних виробів, інших деталей і вузлів, які депо Каховка може виготовляти для потреб інших підприємств Одеської залізниці. Більшість оснащення виготовляється власними силами, на які оформлено раціоналізаторські пропозиції.

Модернізовано та реорганізовано існуючі технічні потужності. В редукторно-візковому цеху модернізовано поточну лінію під ремонт візків пасажирських вагонів з установкою нової мийної машини і фарбувальної камери; обладнано зварювально-наплавлювальне відділення; дільницю механічної обробки деталей візків після наплавлення; відкрито редукторно-карданне відділення з дільницею балансування карданних валів і муфт. Цех автоконтрольного пункту дообладнано необхідними установками і пристроями для ремонту та випробування гальмівного обладнання пасажирських вагонів. В цеху з ремонту автозчепного обладнання відкрито дільницю з ремонту буферних комплектів та гасителів коливань. Електроцех доукомплектовано станцією для випробування високовольтного обладнання. В цеху по ремонту санітарно-технічного обладнання відкрито дільниці з ремонту труб і котлів опалення та кип’ятильників. В заготівельному цеху відкрито дільниці з виготовлення вхідних дверей, підніжок, працюють верстати для виготовлення декоративної смуги та нижньої обшивки кузова вагона. Працює нове приміщення для ковальсько-пресового відділення. Котельну депо переведено на газове опалення.

З 2009 року в депо працюють дрібоструминний і фарбувально-сушильний комплекси для впровадження нових сучасних технологій фарбування вагонів у депо. Значна увага в депо приділяється протипожежній безпеці пасажирських вагонів. Працює дільниця з поверхневого вогнезахисного просочування.