Друк

Новини

23.05.2012

Укрзалізниця: Для зростання обсягів транзиту зусиль одних залізничників замало

У квітні поточного року Укрзалізниця перевезла 4,01 млн тонн вантажів у транзитному сполученні, (із загальної кількості 39, 284 млн тонн вантажів у всіх видах сполучення). Обсяг транзиту зменшився на 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Залізничники стурбовані зниженням обсягів транзитних вантажів.
23.05.2012

Ціни на електропоїзди Hyundai: не набагато дорожчі за купе та дешевші СВ

Подорожувати у міжрегіональних поїздах Hyundai, які за сучасною класифікацією належать до категорії «Інтерсіті+», не набагато дорожче, ніж у купе і значно дешевше, ніж у СВ-вагонах українських поїздів. Так у сполученні Київ-Харків базова вартість квитків на Хюндай (2 клас) у порівнянні з цінами на купе відрізняється на 76-96 грн, у сполученні Київ-Львів – різниця складає 114 грн, а в напрямку Київ-Донецьк – 145 грн.
23.05.2012

На всі поїзди «Інтерсіті +» запроваджено знижку у розмірі 10 % при оформленні одночасно проїзних документів «туди» та «зворотно».

До уваги пасажирів! Укрзалізницею запроваджено на всі поїзди «Інтерсіті +» знижку у розмірі 10 % від загальної вартості проїзду (квитка та плацкарти) при оформленні одночасно проїзних документів «туди» та «зворотно». При придбанні проїзних документів через офіційний сайт Укрзалізниці (www.uz.gov.ua) знижка на поїзди «Інтерсіті +» буде діяти після 1.06.2012.
22.05.2012

Вокзал Донецьк готовий приймати сучасні поїзди Hyundai та Skoda

Реконструйований вокзал Донецьк готовий приймати сучасні швидкісні поїзди Hyundai та Skoda. Новенький Hyundai вже протестував інфраструктуру станції під час відкриття Донецького вокзального комплексу – 21 травня. Щоб вокзал зміг приймати електропоїзди Hyundai та Skoda, донецькі залізничники виконали величезну роботу - значно подовжили три пасажирські платформи. Це дозволить приймати одночасно два поїзди.
22.05.2012

Пропускну спроможність вокзального комплексу Донецьк збільшено – за добу він може обслужити більше 35 тисяч пасажирів

Реконструйований вокзальний комплекс у Донецьку замість 15 тисяч зможе обслуговувати більше 35 тисяч пасажирів за добу. Зокрема, у дальньому сполученні вокзал зможе обслуговувати до 13 тисяч пасажирів на добу, тоді як раніше лише 5 тисяч, у приміському сполученні – до 22 тисяч пасажирів (до реконструкції – 10 тисяч).