Друк
20.12.2010

Відкрито рух автотранспорту Дарницьким мостом

          Сьогодні, 17 грудня відкритий автомобільний рух з лівого берега на правий Дарницьким залізнично-автомобільним мостовим переходом через р. Дніпро. В урочистостях взяли участь Прем’єр-міністр України Микола Азаров, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов та інші поважні гості.
          Під час заходу Прем’єр-міністр України подякував керівництву Укрзалізниці та Південно-Західної залізниці за будівництво та введення в експлуатацію Дарницького мосту. «Я вдячний залізничникам, дорожникам та іншим працівникам, які своєю роботою довели, що можуть швидко і якісно виконувати завдання будь-якої складності», — зазначив Микола Азаров.
          Будівництво Дарницького мосту – наймасштабніший проект не тільки Південно-Західної залізниці, але й в цілому по Україні за останні роки. Введення об’єкту в експлуатацію враховує інтереси не тільки залізничного, але і міського транспорту і дозволяє вирішити гостру проблему міських транспортних розв’язок між правобережною та лівобережною частинами Києва.
          Відкриття автомобільного проїзду – третя черга будівництва Дарницького мосту. Сама конструкція мостового переходу – унікальна інженерна споруда, під час будівництва якої вперше в Україні було здійснено поперечне насування металевих прогонових конструкцій над існуючим залізничним мостом. Також вперше в Україні застосовано покриття з литого асфальту – «Гус-асфальт» за швейцарською технологією з двохшаровою гідроізоляцією. Про надійність такого покриття свідчить гарантія, термін якої становить понад 30 років. На мосту встановлено і надійну бар’єрну огорожу, стримувальна міцність якої втричі вища ніж на інших мостах.
          До складу автомобільного проїзду з лівого на правий берег входять верховий автомобільний проїзд мосту через р. Дніпро, правобережна і лівобережна автомобільні естакади та автомобільний з’їзд на Наддніпрянське шосе у напрямку мосту ім. О.Є. Патона загальною довжиною 2387 метрів.
          За діючою класифікацією міських вулиць та доріг автодорожня частина мостового переходу належить до категорії магістральних доріг безперервного руху. Для руху автомобілів по мосту та автомобільним естакадам передбачено три смуги, а на автомобільному з’їзді на Наддніпрянське у напрямку мосту ім. О.Є. Патона − дві смуги шириною по 3,75 м.
          На будівництві автомобільного проїзду з лівого на правий берег споруджено 35 опор, виконано монтаж 13,6 тис. тонн металоконструкцій прогонових споруд. Виконано укладання 31,2 тис. кв. метрів асфальтового покриття, встановлено 2,39 тис. метрів перильної та 4,78 тис. метрів бар’єрної огорожі.

          Довідка
          Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу було розпочато у липні 2004 року. Загальна кошторисна вартість складає 9157 млн. грн. Будівництво мостового переходу профінансовано на суму 5378,2 млн. грн., з яких 900,2 млн. грн. – кошти Державного бюджету. Освоєно інвестицій на суму 4698,9 млн. грн., зокрема, у 2010 році - 393,4 млн. грн.
          Державним бюджетом України на 2010 рік у рамках підготовки до Євро-2012 для будівництва Дарницького мосту передбачено 650 млн. грн.
          Загальна довжина мосту – 1,066 км. Протяжність залізничних колій – 32,71 км. Довжина автомобільних підходів – 15,08 км.