Спілкуйтесь з нами на Фейсбуці
Замовлення проїзду у вагоні-салоні
Вагон-салон є справжнім готелем на колесах, який облаштований кухнею, великою залою та просторим спальним купе. Кухня обладнана холодильником, мікрохвильовою піччю та електроплитою. Велику залу облаштовано м’яким куточком, комп’ютером, аудіо- та відеотехнікою. У спальному купе розташовано ліжко, письмовий стіл, шафа, кондиціонер, ванна кімната. Кількість спальних місць становить від 5 до 11 (у залежності від конструкції вагону). Також вагони-салони облаштовані спеціальними купе для охорони та службового персоналу.
Замовити послугу перевезення у вагоні-салоні слід завчасно, але не пізніше ніж за 5 робочих днів до відправлення поїзда, та подати письмову заявку. У заявці необхідно зазначити такі відомості, як дата відправлення поїзда, станція відправлення та станція призначення, проїзд у напрямку «туди», «зворотно» або «туди і назад».
За кожний замовлений спеціальний вагон-салон сплачується вартість проїзду 11 дорослих пасажирів за тарифом м’якого вагона з двохмісними купе «СВ» відповідної категорії поїзда.
Відповідно до наказу Мінінфраструктури від 20.04.2018 № 184 «Про затвердження Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні», ставки квитка і плацкарти, на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні диференційовані залежно від дальності поїздки, категорії поїзда та вагону, до яких під час розрахунку застосовуються коефіцієнти індексації за календарними періодами року (13 періодів) та коефіцієнти зниження – 0,9 (по вівторках та середах) та підвищення –1,1 (по п’ятницях та неділях) по днях тижня.
Для отримання більш детальної інформації та замовлення вагона-салону необхідно зателефонувати за номерами телефонів (у будні дні):
1) Київ – (044) 465 20 80, (044) 465 20 39 – телефон/факс:
з питань отримання інформації стосовно вартості проїзду з 8.00 до 17.00;
щодо оформлення замовлення – цілодобово;
2) Львів – (032) 226 16 66 (з 08:00 до 20:00)
(032) 226 13 79 (з 08:00 до 20:00)
3) Одеса - (048) 727-31-52 (щоденно, крім вихідних та святкових днів, понеділок-четвер: 08.00-17.00, п’ятниця: 08.00-15.45, обід 12.00-12.45)
4) Харків – (057) 724 52 03 (з 08:00 до 20:00)
(057) 724 37 84 (з 08:00 до 20:00)
(057) 724 10 81 ( цілодобово)
5) Дніпро – (056) 793 53 10 (з 08:00 до 20:00)
(056) 793 53 15 (з 08:00 до 20:00)
Вагони-салони філії «Пасажирська компанія»
У вагоні до послуг пасажирів:
Місць для відпочинку - 6.
Купе з великим ліжком - 1.
Місць для нарад - 8.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
У вагоні до послуг пасажирів:
Місць для відпочинку - 6.
Купе з великим ліжком - 1.
Місць для нарад - 10.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
У вагоні до послуг пасажирів:
Місць для відпочинку - 4.
Купе з великим ліжком - 1.
Місць для нарад - 10.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
У вагоні до послуг пасажирів:
Місць для відпочинку - 4.
Купе з великим ліжком - 1.
Місць для нарад - 10.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
У вагоні до послуг пасажирів:
Місць для відпочинку - 4.
Купе з великим ліжком - 1.
Місць для нарад - 10.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
У вагоні до послуг пасажирів:
Місць для відпочинку - 8.
Купе з великим ліжком - 1.
Місць для нарад - 10.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
У вагоні до послуг пасажирів:
Місць для відпочинку - 8.
Купе з великим ліжком - 1.
Місць для нарад - 10.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
У вагоні до послуг пасажирів:
Місць для відпочинку - 6.
Купе з великим ліжком - 1.
Місць для нарад - 10.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
У вагоні до послуг пасажирів:
Місць для відпочинку - 6.
Купе з великим ліжком - 1.
Місць для нарад - 10.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
У вагоні до послуг пасажирів:
Місць для відпочинку - 6.
Купе з великим ліжком - 1.
Місць для нарад - 10.
![]() |
|
![]() |
![]() |