Друк

Вокзал станції Запоріжжя-1

Вокзал станції Запоріжжя-1

проспект Соборний, 6-г, м. Запоріжжя, 69118

  

 

 

Номер телефону

Режим роботи

Примітка

 

 

Приймальня

 

(061) 720-12-94

факс (061) 720-12-60

з 8.00 до 16.30, перерва

з 12.00 до 12.30, вихідний субота та неділя

 

Черговий помічник начальника вокзалу

(061) 720-14-42

Цілодобово

 

Група надання допомоги особам з обмеженими фізичними можливостями

 

(061) 720-14-42

 

Цілодобово

 

 

 

Замовлення спеціальних вагонів для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями

 

 

(061) 720-13-65,

з 8.00 до 16.30, перерва

з 12.00 до 12.30, вихідний субота та неділя

 

 

(061) 720-12-34

з 8.00 до 20.00, перерва

з 12.30 до 13.00,

щоденно

 

 

Довідкове бюро

(061) 224-40-60

Цілодобово

 

15-05

зі стаціонарного

Цілодобово

багатоканальний

 

Сервіс - центр

 

(061) 720-15-05

факс (061) 720-13-33

з 7-30 до 19.15, перерва

з 13.30 до 14.00

 

Резервування місць за заявками для групових перевезень пасажирів

 

(061) 720-12-82

 

з 8.00 до 17.00,

перерва

з 12.00 до 13.00

щоденно

 

 

Багажне відділення.

Інформація щодо багажних перевезень, перевезення «Експрес – передачі»

 

 

(061) 720-15-49,

(061) 720- 15-24

 

з 9.30 до 16.15  перерва

з 12.30 до 13.00,

вихідний неділя

Режим роботи в залежності від курсування багажного вагону може бути змінено

 

 

Кімната відпочинку

 

 

(061) 720-12-36

 

 

Цілодобово

Заявки на бронювання місць приймаються цілодобово

Бюро замовлень квитків.

Замовлення по телефону проїзного документу, з подальшим викупом його у касі бюро замовлень

15-55 зі стаціонарного телефону,

 

(061) 764-37-17

з мобільного телефону

з 8-00 до 16-15, перерва

з 12-00 до 12-30, вихідний середа, субота та неділя

 

 

 

Перелік платних послуг, що надаються на вокзалі станції Запоріжжя-1

 

№ з/п

Найменування послуг

1

Оформлення  проїзних документів:

1.1

Оформлення  у залізничній касі проїзного (перевізного, крім послуги «багаж на руках»),  документа, в тому числі плацкарти у внутрішньому сполученні та у міжнародному сполученні з країнами СНД і Балтії у поїздах всіх категорій

1.2

Оформлення у залізничній касі проїзного документа, в тому числі плацкарти у міжнародному сполученні з країнами Європи

1.3

Повернення платежів за невикористаний повністю чи частково проїзний (перевізний, крім послуги «багаж на руках»), документ

1.4

Резервування місць за заявками для групових перевезень пасажирів

1.5

Переоформлення проїзного документу на поїзд, не більш ніж за 24  години до часу його відправлення 

1.6

Поновлення пошкодженого проїзного документу

1.7

Оформлення/повернення ППД/ЕПД через мережу продажу у внутрішньому сполученні та у міжнародному сполученні з каїнами СНД і Балтії у поїздах всіх категорій з можливістю роздруківки через касу

1.8

 Оформлення/повернення ППД/ЕПД через веб - сайт Укрзалізниці  у внутрішньому сполученні та у міжнародному сполученні з каїнами СНД і Балтії у поїздах всіх категорій з можливістю роздруківки через касу

1.9

Замовлення по телефону проїзного документу, з подальшим викупом його у касі бюро замовлень

1.10

Попереднє приймання від юридичних та фізичних осіб індивідуальних замовлень на резервування місця у поїзді міжнародного сполучення (крім країн СНД і Балтії) у квиткових касах та Сервіс-центрі

2

Послуги камер схову:

2.1

Зберігання ручної поклажі в автоматичних камерах схову

2.2

Зберігання ручної поклажі у стаціонарній камері схову

2.3

Зберігання великогабаритних речей в стаціонарних камерах схову

2.4

Відкриття на прохання пасажира комірки автоматичної камери схову

2.5

Зберігання ручної поклажі та великогабаритних речей понад  встановлений термін

2.6

Перевірка ваги ручної поклажі на прохання пасажира  у камерах схову

2.7

Надання письмової довідки про вагу ручної поклажі  пасажира у камерах схову  на прохання пасажира

2.8

Надання пасажиру бланку – заяви у зв’язку з втратою жетону камери схову

3

Послуги носіїв

3.1

Перенесення носієм одного місця ручної поклажі або багажу  із вагона поїзда до місця зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі або приміщення вокзалу, а також у  зворотному напрямку

3.2

Перенесення носієм великогабаритних речей

3.3

Використання багажного візка

4

Послуги багажного відділення

4.1

Попереднє приймання багажу (вантажобагажу) понад 24 години з моменту відправлення поїзда

4.2

Зберігання прибулого багажу (вантажобагажу) понад встановлений  термін

4.3

Перевірка ваги багажу (вантажобагажу) на прохання отримувача багажу (вантажобагажу)

4.4

Надання відправникові багажу (вантажобагажу) бирки або бланку - заяви

4.5

Заповнення бирки, бланку – заяви або нанесення відправницького маркування на багаж (вантажобагаж)

4.6

Повідомлення одержувача про прибуття на його адресу багажу  (вантажобагажу): по телефону

4.7

Окантування багажу (вантажобагажу) на прохання відправника:

-  поліпропіленовою стрічкою;

-  скотчем

4.8

Навантаження та вивантаження багажу (вантажобагажу) на прохання відправника (одержувача) з автомобіля до багажного відділення або навпаки:

-        до30 кг

-        від 31 до60 кг

-        від 61 до164 кг

-        від 165 до 300 кг

4.9

Вивантаження вантажобагажу вагою одного місця від165 кгдо300 кгпрацівниками станції(вокзалу) в разі неявки одержувача

4.10

Видача письмових довідок на прохання пасажира(багажне відділення)

4.11

Попереднє приймання «експрес-передачі»

4.12

Погодження перевантаження вантажобагажу відправником по станціях країн СНД

4.13

Повідомлення про зміну реквізитів відправника (одержувача) у випадку допущення помилки з боку відправника або одержувача багажу (вантажобагажу)

4.14

Перебування автомобіля на території, яка належить вокзалу (залізниці) на відкритих площах

4.15

Перевезення «Експрес - передачі» пасажирським поїздом: одного конверта (кореспонденції) вагою до 200 гр..

5

Послуги довідкового бюро

5.1

Оголошення по вокзальному гучномовцю інформації  на прохання пасажира

5.2

Видача письмових довідок на прохання пасажира ( в довідковому бюро)

5.3

Замовлення таксі у довідковому бюро

6

Послуги залу очікування підвищеної комфортності

6.1

Користування залом очікування підвищеної комфортності:

- за 1 годину;

- за 3 години;

- за 6 годин.

6.2

Збір за перебування великогабаритних речей у залі очікування підвищеної комфортності

6.3

Користування службовим телефоном на вокзалі (у залі очікування  підвищеної комфортності)

6.4

Продаж чаю та кавових напоїв

7

Послуги, які надаються  у кімнатах відпочинку  на вокзалі:

 7.1

Бронювання місця у кімнаті відпочинку на вокзалі

 7.2

Проживання транзитних пасажирів у кімнаті відпочинку(в одномісному номері)

7.3

Проживання транзитних пасажирів у кімнаті відпочинку(у двомісному  номері)

7.4

Проживання транзитних пасажирів у кімнаті відпочинку(у чотиримісному номері)

7.5

Проживання транзитних пасажирів у кімнаті відпочинку(у тримісному номері)

- для дорослого

- для дитини

7.6

Проживання транзитних пасажирів у  кімнаті відпочинку  для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями

7.7

Користування феном у кімнатах відпочинку

7.8

Користування праскою у кімнатах відпочинку

7.9

Користування душем у кімнатах відпочинку

7.10

Користування холодильником у кімнатах відпочинку

7.11

Користування службовим телефоном у кімнатах відпочинку

7.12

Замовлення таксі у кімнатах відпочинку

8

Послуги, які надаються у Сервіс – центрі

8.1

Сервісне обслуговування пасажира при прийманні заявки та  видачі проїзного документа у Сервіс - центрі

8.2

Передавання факсимільних повідомлень безпосередньо у Сервіс - центрі

8.3

Ламінування документів безпосередньо у Сервіс - центрі:

- формат А4;

- формат А5

8.4

Замовлення таксі безпосередньо у Сервіс –центрі

8.5

Користування міським телефоном безпосередньо у  Сервіс – центрі

8.6

Надання письмової довідки безпосередньо у Сервіс – Центрі:

 -у межах України;

- у міжнародному сполученні

8.7

Оформлення у залізничній касі проїзного (перевізного, крім послуги «Багаж на руках»), документа, в тому числі плацкарти у внутрішньому сполучені та у міжнародному сполучені з країнами СНД і Балтії у поїздах всіх категорій

9

Різне

9.1

Користування платним туалетом

 

9.2

Повідомлення телефонограмою (телефоном) начальника поїзда і начальника вокзалу у випадку, коли проїзні документи пасажира залишились у особи, яка його проводжала

9.3

Знімання з поїзда ручної поклажі пасажирів, які відстали від поїзда

9.4

Повідомлення телеграмою начальника станції (вокзалу) на якій пасажир залишився без коштів для проїзду, про оформлення проїзного документа