Друк

Вокзал станції Дніпро

Вокзал станції Дніпро

49038, м. Дніпро, пл. Вокзальна, 11

Телефон довідкового бюро: (056) 793-48-26 - цілодобово

Телефон чергового по вокзалу: (056) 793-53-10, (056) 793-53-11 – цілодобово

Замовлення сцеціальних вагонів для перевезення осіб з інвалідністю:  (056)-793-52-21;

Замовлення групи з надання допомоги: (056)-793-53-10;(056)-793-53-11.

 

 Послуги камер схову:

   Зберігання ручної поклажі в автоматичних камерах схову;

   Відкриття на прохання пасажира комірки автоматичної камери схову;

   Зберігання ручної поклажі та великогабаритних речей у стаціонарній камері схову;

   Зберігання ручної поклажі та великогабаритних речей понад встановлений термін;

   Надання   пасажиру   бланку–заяви  у зв'язку  з   втратою жетона камери схову;

   Перевірка ваги ручної поклажі у камерах схову на прохання пасажира;

   Надання письмової довідки про вагу ручної поклажі пасажира у камерах схову на прохання пасажира. 

 

 Послуги довідкового бюро:

    Оголошення по вокзальному гучномовцю на прохання пасажира;

    Видача письмових довідок на прохання пасажира у довідковому бюро;

    Надання міської довідки на прохання пасажира;

    Надання довідки по залізницях інших країн та у міждержавному сполученні.

 

Послуги залів очікування:

   Користування залами очікування на вокзалі;

   Зберігання великогабаритних речей у залах очікування;

   Користування автоматичними камерами схову;

 

Послуги кімнат відпочинку та кімнат відпочинку підвищеної комфортності:

   Проживання транзитних пасажирів у кімнатах відпочинку та кімнатах відпочинку підвищеної комфортності на вокзалі;

   Послуга раннього заїзду або пізнього виїзду у кімнатах відпочинку та кімнатах відпочинку підвищеної комфортності;

   Бронювання місць у кімнатах відпочинку та кімнатах відпочинку підвищеної комфортності;

  Зберігання особистих речей пасажирів в камерах схову кімнат відпочинку.

 Надання всіх видів послуг у кімнатах відпочинку та кімнатах відпочинку підвищеної комфортності на вокзалах, ( користування душем, праскою, феном, замовлення таксі,  доставка продуктів харчування);

 

Інші послуги:

  Повідомлення телефонограмою (телефоном) начальника поїзда і начальника вокзалу у випадку, коли проїзні документи пасажира залишились у особи, яка його проводжала;

  Користування платним туалетом на вокзалі;

   Знімання з поїзда ручної поклажі пасажира, який відстав від поїзда;

  Користування душем у кімнатах відпочинку;

  Замовлення таксі;

  Побутові послуги для пасажирів.

   Перевезення на електрокарі пасажира, який супроводжує свою ручну поклажу, в межах вокзального комплексу;

    Перенесення одного місця ручної поклажі або багажу із вагона поїзда до місця зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі або в приміщення вокзалу, а також в зворотному напрямку;

    Перевезення великогабаритної ручної поклажі з поїзда в межах привокзальної площі або приміщень вокзалу, а також у зворотному напрямку.

 

    Використання багажного візка;

    Доставка ручної поклажі електрокаром у межах вокзального комплексу;

  Прийом, оформлення та доставка «Експрес передачі» до вагона поїзда одного пакунка-кореспонденції вагою до 10 кг.

Зберігання «Експрес передачі» понад встановлений термін;

   Повідомлення одержувача про прибуття на його адресу «Експрес-передачі»: стаціонарним телефоном, поштою, мобільним зв’язком;

   Перебування автомобілів відправників та отримувачів багажу та вантажобагажу на території багажного відділення (відкритій площі);

   Перебування автомобілів користувачів послугами залізниці на території багажного відділення, яка належить вокзалу (залізниці);

   Перебування автомобілів на території багажного відділення вокзалу після закінчення терміну оплати;

   Перебування автомобілів користувачів послугами залізниці у боксах гаражу вокзалу станції Дніпро.