Вокзал станції Миколаїв
Адреса: 54018, м. Миколаїв, вул. Новозаводська, буд. 5.
Код міста: 0512.
Довідка: (0512) 49-51-07
Черговий по вокзалу: (0512) 49-52-85.
Сервісний центр: (0512) 49-54-86,
Замовлення та оформлення групових пасажирських перевезень:
(0512) 49-55-65 (квиткова каса 12)
Замовлення спеціальних вагонів для перевезення інвалідів:
(0512) 49-55-07 (старший квитковий касир)
Інформація щодо багажних перевезень:
(0512) 49-53-49, 49-53-77 (багажне відділення)
Бюро замовлень надає такі послуги:
Замовлення квитка з подальшим викупом у квитковій касі,
замовлення квитка з доставкою у межах міста (0512) 49-54-86
Примітка: Вказані послуги надаються у бюро замовлень, які розміщені у сервісних центрах пасажирських вокзалів. У зв’язку із виробничою необхідністю в режимі роботи бюро замовлень можливі зміни. Телефон для довідок: (0512) 49-52-85
Послуги на вокзалі
Квиткові каси: оформлення проїзних та перевізних документів у дальньому, місцевому та приміському сполученнях; оформлення проїзних документів в міжнародному сполученні; повернення проїзного документу; поновлення проїзного документу; резервування місць організаціям та групам; оформлення проїзних документів, заброньованих через мережу Інтернет; переоформлення проїзного документа ні раніше, ніж як за 24 години до його відправлення.
Кімнати відпочинку: на даний час на вокзалі Миколаїв кімнати відпочинку не працюють - в стадії очікування закінчення ремонту покрівлі та внутрішніх робіт. У 2015 році рентні роботи були призупинені.
Сервісний центр: обслуговування пасажирів у сервісному центрі; користування телефонним апаратом; замовлення таксі, носія; ксерокопіювання (формати А4, А3); прийом-передача повідомлень по факсу; оформлення замовлення у касі сервісного центру з викупом проїзного документу пасажиром по особистої явці; доставка квитків на адресу у межах міста; користування автоматичними камерами схову, збереження ручної поклажі у залі сервісного центру; зарядження мобільного телефону у сервісному центрі; зарядження ноутбука у сервісному центрі (в зв’язку з введеним карантином квиткова каса сервісного центру в даний час не працює)
Багажне відділення: зберігання прибулого багажу та вантажобагажу; попереднє прийняття багажу та вантажобагажу; зберігання великогабаритної ручної поклажі; зберігання ручної поклажі у багажному відділенні; маркірування та упаковка багажу; повідомлення одержувача про прибуття на його адресу багажу: по телефону, замовленим листом; перевірка ваги вантажобагажу; користування електровізком; навантаження чи вивантаження багажу (вантажобагажу) зі складу видачі на автомобіль; послуги носія; користування автомобілем «Газель» для перевезення багажу і вантажобагажу; надання письмової довідки про вагу ручної поклажі; окантовка пластмасовою стрічкою однієї речі; надання місця під стоянки для власних автомобілів громадян на території, що належить вокзалу.