Друк

Вокзал станції Помічна

27030, вул. Вокзальна,15,  м. Помічна,  Добровеличківський р-н,   Кіровоградська обл.

Телефони:

Телефон довідкового бюро ( чергового по вокзалу ) – 98 340 26-04

Історія побудови вокзалу

 

Пасажирський вокзал Помічна збудовано на станції Помічна у 1951 році.

На даний час вокзал ст. Помічна є вокзалом 3 класу. Головне завдання функціонування вокзалу - якісне та культурне обслуговування пасажирів, оформлення проїзних документів в прямому, місцевому і приміському сполученні, надання широкого спектру послуг пасажирам.

Вокзал ст. Помічна розташований у центрі  міста Помічна Кіровоградської області, та є складовою частиною виробничого підрозділу «Знам’янська дирекція залізничних перевезень». Начальник вокзалу безпосередньо підпорядковується начальнику станції Помічна.

Вокзал ст. Помічна являє собою сукупність будівель та споруд, та включає в себе безпосередньо будівлю вокзалу, будівлі безкоштовного перонного туалету, будівлю багажного відділення, пасажирські перони - Кіровський та Бахмачський. Приймання та відправлення пасажирських і приміських поїздів з/до вокзалу ст. Помічна здійснюється з 1та 2-ї  колій, зі сторони ст. Шевченко, ст. Кропивницький, ст.Долинська, ст. Подільськ та ст.Вознесенськ. Біля кожної колії є низька пасажирська платформа. Для виходу до центральної частини міста в наявності  пішохідний міст, для автомобільного транспорту  –  автомобільна дорога.

Для забезпечення тимчасового відпочинку  пасажирів, які будуть від’їджати, на вокзалі функціонують:  зал очікування транзитних пасажирів на 108 місць (безкоштовний) та  зал підвищеного комфорту (платний).

Безкоштовний зал очікування забезпечено гучномовно-оповіщувальною системою, обладнаний кріслами для сидіння. У безкоштовному залі очікування розташована 1 лава на 4 місця для сидіння  осіб з обмеженими фізичними можливостями, яка позначена відповідним покажчиком.

 Зал очікування підвищеного комфорту розрахований на 24 посадочних місць, забезпечений гучномовно-оповіщувальною системою, та укомплектований м’якими меблями для сидіння, телевізором, журнальними столиками, дитячим куточком. У залі виділено окремі місця для осіб з обмеженими фізичними можливостями, які позначені відповідним покажчиками та обладнана кнопка виклику персоналу вокзалу.

            Режим роботи – цілодобовий.    Інформація про вартість та перелік послуг, які можна отримати в залі очікування підвищеного комфорту, розташована в вестибюлі вокзалу, касовому залі, залі підвищенного комфорту в доступному для пасажирів місці.

Для обслуговування пасажирів на пероні вокзалу функціонує  безкоштовний перонний туалет. Режим роботи – цілодобовий. Будівля перонного туалету облаштована кабінкками для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями територія вокзалу  позначена маршрутами руху; встановлено кнопку виклику  біля входу в вестибюль вокзалу з Бахмачського перону та залі підвищеного комфорту; в наявності піктограми та інформаційні покажчики, стенди.

Квитково-касове обслуговування пасажирів на вокзалі ст. Помічна здійснюється в касовому залі та забезпечується змішаними квитковими касами  №1, №2.

Каси №1, працюює цілодобово, каса №2 працює щодня до 17.10 год.  Для інформування пасажирів графік роботи кас розміщено на окремих інформаційних табличках, на вікні кожної квиткової каси.

В літній період через Помічну проходить 11 пар  швидких і пасажирських поїздів ,  6 пар приміських та 6 пар дизель(електро)поїздів.


 

Найменування послуг, що надаються на вокзалі ст. Помічна:

№ з/п

Найменування послуг

1

Зберігання вантажу і вантажобагажу 

2

Зберігання великогабаритних речей і предметів

3

Зберігання велосипедів в приміщенні багажного відділення

4

Попередній прийом багажу і вантажобагажу від громадян і підприємств

5

Перевірка ваги багажу та вантажобагажу

6

Надання бланка заявки на відправлення вантажу і багажу

7

Повідомлення про прибуття вантажу на ст. Помічна по телефону в межах міста

8

Маркування вантажу та багажу

9

Надання усної консультації по перевезенню та упакуванню багажу (вантажобагажу)

10

Відправлення кореспонденції в конвертованому вигляді з вокзалу станції

11

Перевезення багажним візком багажу (вантажобагажу)

12

Виклик таксі

13

Видача письмової довідки

14

Оголошення по радіо в рекламних цілях

15

Надання усної довідки по країнах СНД

16

Роздрукування розкладу руху поїздів

17

Зберігання ручної поклажі в службовому приміщенні вокзалу

18

Підзарядка ноутбука на прохання пасажира

19

Підзарядка мобільного телефону (електронної сигарети, плеєра) на прохання пасажира

20

Користування розеткою (електрочайником)

21

Користування послугами в залі очікування підвищеної комфортності до 1-єї години

22

Користування послугами в залі очікування підвищеної комфортності до 3-х годин

24

Користування залом підвищеної комфортності в приміщенні вокзалу для проведення нарад 

25

Бронювання кімнати відпочинку

26

Проживання в 1-місній кімнаті відпочинку

27

Проживання в 1-місній кімнаті відпочинку

28

Проживання в 1-місній кімнаті відпочинку підвищеної комфортності

29

Проживання в 1-місній кімнаті відпочинку підвищеної комфортності

30

Проживання в 3-місній кімнаті відпочинку

31

Проживання в 3-місній кімнаті відпочинку

32

Користування душовою в кімнаті відпочинку

33

Користування мікрохвильовою піччю

34

Зняття забутих речей з поїзда

35

Зберігання забутих та знайдених речей у службовому приміщення вокзалу

36

Продаж (бронювання) квитків на пасажирські перевезення у транспортному засобі (автобусним маршрутом), квитковим касиром


Графік роботи квиткових кас:
Каса № 1 (цілодобова)
Перезміна 08:00-08:20, 19:40-20:00
перерви: 13:15-14:45,
технологічні перерви:
10:45-11:00, 17:25-17:40, 22:20-22:35, 01:20-01:25, 04:30-04:50,

Каса №2 (денна)
07.30-17.00,
перерва: 12:10-13:10,
технологічні перерви:
09:50-10:05, 14:45-15:00 

 

Повідомляємо щодо відкриття на вокзалі станції квиткової каси з оформлення проїзних документів на автобуси, як по території України, так і за її межами. Дана послуга надасть можливість покращити якість обслуговування пасажирів, адже тепер планувати свою поїздку можливо залізничним транспортом з пересадкою  на автобус не відходячи від квиткової каси.