Друк

 

Шановні громадяни! До уваги!

 

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції тимчасово особистий прийом громадян у громадській приймальні  АТ «Укрзалізниця» припинено.

 

Особистий прийом громадян буде відновлено після закінчення терміну дії карантину. Перепрошуємо за тимчасові незручності та просимо слідкувати за оновленням інформації на офіційному сайті АТ "Укрзалізниця"  http://www.uz.gov.ua/

 

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом направлення поштою, надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет, а також подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.

 

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.

 

Письмова адреса: 03680 МСП м. Київ-150, вул. Єжі Гедройця, 5

 

Подати усне звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку – телефон (044) 465-02-95

 

Подати електронне звернення: cgk@uz.gov.ua 


Прийом громадян

Організація особистого прийому

1. Прийом громадян членами правління АТ "Укрзалізниця" здійснюється лише за попереднім записом згідно з графіком та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів АТ "Укрзалізниця".

Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться першочергово.

2. Організація особистого прийому громадян в АТ "Укрзалізниця" здійснюється відповідальними працівниками відділу з контролю та роботи зі зверненнями громадян Департаменту адміністративного забезпечення (далі - працівники Відділу).

3. Попередній (не пізніше 10 днів до дня прийому) запис на прийом здійснюється працівниками Відділу згідно з графіком роботи АТ "Укрзалізниця" за адресою: м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5. Попередній запис може здійснюватися за телефоном (044) 465-02-95 з обов'язковим поданням (не пізніше 10 днів до дня прийому) письмового викладення суті звернення та обґрунтування.

4. У прийомі громадян можуть брати участь представники громадян, повноваження яких оформлені в установленому законодавством порядку.

5. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

6. У заявника повинні бути документи, що засвідчують його особу або підтверджують відповідно до законодавства його повноваження на представництво. Відсутність таких документів може бути підставою для відмови у прийомі (Закон України „Про звернення громадян").

7. На час тимчасової відсутності одного з членів правління прийом проводить інший член правління, який виконує його обов'язки.