Одним з найважливіших напрямків роботи ДЦНТІ є широка пропаганда найновітніших досягнень науки та техніки, прогресивних технологій, які повинні впроваджуватись в структурних підрозділах.
Формування єдиного інформаційного ресурсу центру складається із збору, аналізу, обробки, накопичення та зберігання науково-технічної вітчизняної та зарубіжної інформації з подальшим її розповсюдженням. Проводиться відбір та узагальнення інформації про науково-технічні досягнення, передовий досвід раціоналізаторів та винахідників підприємств залізниці та залізниць СНД. Фахівцями надається методична та практична допомога підприємствам залізниці при складанні інформаційних карт та інформаційних листків на раціоналізаторські пропозиції.
Також проводиться моніторинг періодичних видань та інтернет –ресурсів з метою складання реферативних та бібліографічних показчиків, тематичних добірок тощо для подальшого розповсюдження причетним.
ЦНТІ готує комп'ютерні макети буклетів, стендів, банерів, фотокниг, проспектів, тематичних добірок та інших інформаційних видань, популяризуючи роботу залізниці.
Проводиться фотозйомка та фоторепортажі урочистих подій, виставок, роботи підприємств залізниці, спортивних турнірів, святкових концертів тощо з метою висвітлення сьогодення та досягнень підприємств залізниці.
Довідково-інформаційне та бібліотечне обслуговування фахівців регіональної філії "Південно - Західна залізниця" здійснює науково-технічна бібліотека та її 10 філіалів.
Науково-технічна бібліотека забезпечує абонентів технічною та економічною літературою. НТБ здійснює довідково-інформаційне та бібліотечне обслуговування фахівців філії, оперативне інформування керівників і фахівців з актуальних проблем галузі та соціально-політичних питань, поточне формування довідково-інформаційного фонду НТБ та всіх її філій.
Сектор комплектування НТБ здійснює поточне формування довідково – інформаційного фонду НТБ та всіх її філій.
Відповіді на запитання стосовно розкладу руху поїздів, наявності вільних місць, призначення додаткових поїздів, правил перевезення (дітей, ручної поклажі, тварин, повернення, переоформлення проїзних документів, тощо).
Ви можете знайти безпосередньо на сайті АТ «Укрзалізниця» у розділі для пасажирів. Тому відповіді на такі звернення додатково не надаватимуться.
Для того, щоб детально розглянути Ваше звернення, зміст повідомлення має бути конкретним.
Якщо Ваше повідомлення стосується якості обслуговування у поїзді прохання зазначити дату поїздки, номера поїзда, вагону, місця, сполучення.
Якщо у Вас виникли непорозуміння при обслуговуванні на вокзалі, зазначте, будь ласка, назву вокзалу, дату перебування, за можливості номер каси.
Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно зреагувати на негативні випадки.
Обов’язково зазначте серію та номер проїзного документа. Звернення без серії та номера проїзного документа розглядатись не будуть.
Номер проїзного документа зазначено у правому верхньому боці бланку (дві літери та шість цифр). Електронного проїзного документа – у верхньому рядку, після слів «Посадочний документ» та складається з 12 знаків.
Не зазначати під час оформлення звернення в якості зворотного зв'язку адреси електронної пошти заблокованих Указом Президента України №133/2017 доменних імен поштових операторів а саме: mail.ru, mail.ua, list.ru, bk.ru, inbox.ru, yandex.com, yandex.ru, yandex.ua, yandex.kz, yandex.by, ya.com, ya.ru, ya.ua, ya.kz, ya.by. Такі звернення розглядатись не будуть.