Друк

Проекти ідей учасників форуму «Залізничні агенти змін» (м. Одеса)

Вантажні перевезення

Хранителі ідей

 

 

 

 

 

Іван Савчук,

начальник відділу

механізації служби колії

регіональної філії

"Одеська залізниця" 

Павло Шевцов,

начальник дільниці

Шевченківської дистанції

електропостачання (ЕЧ-2)

 Андрій Ніщук,

заступник начальника

служби комерційної

роботи та 

маркетингу - ревізор

комерційний 

 

Денис Хрустик,

дорожній майстер

дистанції колії

Одеса-Сортувальна

(ПЧ-22)

Олег Демченко,

студент Державного

економіко-технологічного

університету транспорту

(ДЕТУТ) м. Київ

 

 

 

Плани групи

1. Залучення інвестицій: активізація рекламної діяльності,  не тільки «Чорноморський гудок», а й загальнонаціональні телеканали, радіо.

2. Децентралізація: створення юридичних осіб, виробництв, підрозділів. Це дасть можливість підрозділам самостійно укладати договори та проводити тендери. Ліміт і контроль Укрзалізниці 1 раз на квартал (без спрощення дозвільної системи).

3. Підвищити збереження вантажів : застосування технічних засобів та максимальне застосування контролю перевезень, скорочення непродуктивних стоянок, покращення стану колії, відповідне оснащення супроводжуючих, впровадження відеонагляду.

4. Скорочення часу простою: створення єдиної електронної бази, контроль забезпечення, навчання персоналу.

5. Вирішення проблеми застарілого рухомого складу: списання всього застарілого рухомого складу та придбання нового за рахунок коштів вилучених за здачу металу та залучення інвестицій.  Оренда з числа неробочого парку, поетапне фінансування в оновлення (без лізингів та кредитів)

6. Бонусна програма: знижки постійним клієнтам, диференціація тарифів для великих і дрібних фірм, створення клієнтської бази.

7. Розділення пасажирських та вантажних напрямків: проведення модернізації: електрифікація, запровадження  енергозберігаючих технологій.

8. Розвиток логістики та сервісу: доставка вантажів від «дверей до дверей».

9. Кадри: кадровий обмін працівників з європейськими країнами; перерозподіл заробітної плати Укрзалізниці залежно від продуктивності праці; система преміювання за реальні результати поквартально; підвищення заробітної плати спеціалістам; покращення умов праці.

10. Європейський коридор: модернізація рухомого складу під різну ширину колії.  

Сервіс та якість обслуговування

Хранителі ідей

 

 

 

 

 

Олена Гаркавенко,

помічник начальника

моторвагонного депо

Христинівка (РПЧ-6)

з кадрів та соціальних питань

Михайло Борисенко,

інженер служби

охорони праці (НБТ)

регіональної філії

"Одеська залізниця"

Анна Дзина,

провідний інженер

з організації та

нормування праці

експлуатаційного

вагонного депо

Знам'янка (ВЧДЕ-7)

 

Людмила Лунгул,

начальник сектору

з договірної та претензійної

роботи служби

будівельно-монтажних

робіт і цивільних споруд

(БМЕС) регіональної філії

"Одеська залізниця"

Катерина Тішілевська,

оператор СТЦ Одеської

дистанції залізничних

перевезень (ДН-1)

 

 

 

Плани групи

1. Зміна підходу до підбору кадрів (застосування тестування  та тренінгів на місцях з психологом на визначення рівня підготовки та особистісних якостей  кандидатів на посади).

2. Збільшення інформації про надання послуг щодо діяльності підприємства (підсобної діяльності). Рекламні компанії, що направлені на підвищення іміджу підприємства і надійності роботи для залучення клієнтів.

3. Впровадження нових послуг та сервісів, наприклад кавоварки у поїздах, тощо:

- Розширення можливостей комунікацій між клієнтами і підприємствами.

- Запровадження спеціально навчених працівників на підприємствах з організації відпочинку клієнтів та надання різних сервісів  для пасажирів.

- Впровадження дисконтних карт.

- Впровадження системи оповіщення та доведення інформації для людей з інвалідністю.

4. Мотивація для підвищення рівня заробітної плати і продуктивності праці:

- Диференційований пакет соціальних пропозицій в залежності від потреб працівників.

- Створення нової корпоративної культури  та запровадження єдиного корпоративного стилю.

- Введення системи відгуків від клієнтів для заохочення чи покарання працівників.

5. Спрощення процедури заключення договорів з безпосередньою участю структурних підрозділів на місцях в залежності від умов.

6. Оновлення морально та технічно застарілого технічного фонду (рухомий склад, колія, мережа)

7. Чіткий розподіл обов’язків серед спеціалістів і організація праці з найменшими втратами часу для якісної роботи.

8. Своєчасне забезпечення матеріально-технічною базою для швидкого надання послуг.

 

Технічна політика

Хранителі ідей

 

 

 

 

 

Олексій Філіппов,

начальник виробничо-технічного

відділу експлуатаційно-ремонтного

вагонного депо Херсон

(ВЧДЕР-11)

Юрій Савицький,

начальник відділу

інженерний споруд

служби колії регіональної

філії "Одеська залізниця" 

Андрій Гуденко,

інженер з охорони праці

колійно-машинної

станції Знам'янка (КМС-63)

 

Артем Воробйов,

начальник станції

Миколаїв-Вантажний

Віталій Журбенко,

старший механік

Роздільнянської дистанції

сигналізації та зв`язку

(ШЧ-14)

 

 

 

Плани групи

1. Надати структурним підрозділам право укладати договори на регіональному рівні. Змінити критерій «ціна» на критерій «ціна+якість».

2. Розробка АРМ формування капітальних ремонтів і капітальних вкладень.

3. Введення пропорційності заробітної плати від кількості виконаної роботи та ступеню відповідальності.

4. Розробка програм запровадження інноваційних  технологій та їх запровадження.

5. Створення єдиної нормативної бази для працівників галузі.

6. Підтримка вітчизняного виробника.

Антикорупція

Хранителі ідей

 

 

 

 

 

Віталій Брайко,

начальник дільниці

Шевченківської дистанції

електропостачання (ЕЧ-2)

Вадим Сіменіхін,

інженер локомотивного

депо станції Котовськ (ТЧ-2)

 

Ігор Кмитюк,

інженер-технолог

експлуатаційного вагонного

депо Котовськ (ВЧДЕ-2)

 

 

Юрій Масник,

начальник відділу

експлуатації служби

електропостачання (Е)

регіональної філії

"Одеська залізниця"  

Андрій Драмарецький,

заступник начальника

Херсонського загону

відомчої воєнізованої

охорони(НОР-4)

 

 

 

Плани групи

1. Налагодити роботу кваліфікаційної комісії при прийомі та звільненні керівників та спеціалістів.

2. Мінімізувати кількість перевірок (до 2 у рік) весняний та осінній огляди, змінити систему  роботи контролюючих органів з покарання  на попереджувальні та технічно-консультативні заходи.

3. Для залучення до участі у тендері виробників продукції дозволити передоплату у розмірі на більше 50% у випадках, якщо виграє виробник.

4. Керівникам на місцях   дати юридичне право у прийнятті рішень (отримання ліцензій,  укладання угод, проведення тендерів) та нести покласти на них відповідальність за прийняті рішення.

5. Встановити контроль з боку колективу за виробничою діяльністю (гаряча лінія, система заохочень).

6. Відмінити узгодження технічних вимог на виготовлення продукції в департаментах на продукцію, що має міжнародні стандарти.

7. Контроль якості виконаних робіт покласти на технічну інспекцію з внесенням в електронну базу даних.