Відобразити питання за категоріями:
Категорії:
Шукати текст (не обов'язкове):


  26.02.2018 18:52:55 Ирина
  Обслуговування у поїздах далекого сполучення
  Скажите пожалуйста,допускается ли посадка пассажира в поезд по загранпаспорту Украины при проезде во внутреннем сообщении.И какими буквами вносить данные пассажира (на украинском языке или как в загранпаспорте латиницей) при покупке через сайт?
  Відповідь: Добрый день! Имя и фамилия пассажира, указанные в проездном документе, должны соответствовать документу, удостоверяющему личность. При необходимости, Вы можете указать данные Вашего заграничного паспорта. Данные могут быть указаны кириллицей либо латиницей. В случае возникновения дополнительных вопросов просим обратиться в службу поддержки сервиса booking.uz.gov.ua по телефону (044) 591-19-88 или написать письмо на электронную почту booking@uz.gov.ua. Спасибо за Ваше обращение!

  22.11.2017 09:57:35 Виталий
  Інше
  Добрый день. Вчера вернул 2 электронных билета, но деньги пока так и не перечислили на карту. Сколько в среднем занимает времени?
  Відповідь: Добрый день! При возврате проездных документов в режиме онлайн на сайте booking.uz.gov.ua, зачисление средств осуществляется автоматически на банковскую карточку, которая была использована при покупке, в срок до 5 рабочих дней. При возврате проездных документов в железнодорожной кассе, зачисление средств осуществляется автоматически на банковскую карточку, которая была использована при покупке, в срок до 15 рабочих дней. Если зачисление средств не будет произведено в установленный срок, просим обратиться в службу поддержки сервиса booking.uz.gov.ua по телефону (044) 591-19-88 или написать письмо на электронную почту booking@uz.gov.ua с более подробной информацией об оформленных Вами проездных документах. Спасибо за Ваше обращение!

  09.11.2017 20:12:19 Василий
  Інше
  Я преобретал билет ч/з приват 24 для студента за 0,5стоимости(22,78грн). Билет был возвращен за 14дней из стоимости было возвращено 2,75грн. Банк при возврате средств ссылается на правила укрзализныци при этом я вижу, ..."при возврате более чем за 24 часа до отправки поезда возвращается 100%стоимость билета". Подскажите почему банк возвращает вышеуказанную сумму.
  Відповідь: Добрый день! Согласно пункту 10.2. Правил перевозок пассажиров, багажа, грузов и почты железнодорожным транспортом Украины, составляющие стоимости проездного документа включают билет, плацкарту, НДС, страховой сбор, комиссионный сбор и плату за услуги по желанию пассажира, где "билет" это часть стоимости проезда, изменяемая в зависимости от категории вагона и поезда, которая компенсирует расходы на перемещение вагона. Согласно пункту 19.11.если пассажир отказался от поездки по личным причинам в срок не менее чем за 24 часа до отправления поезда, то ему выплачивается полная стоимость билета и плацкарты, что подразумевает возврат данных частей стоимости проездного документа ("КВ." и "ПЛ." на Вашем проездном документе), но не полное возмещение стоимости. Спасибо за Ваше обращение!

  07.11.2017 20:55:20 Сергій
  Обслуговування у поїздах далекого сполучення
  Скажіть будь ласка - чи мають пільги на проїзд, зокрема в поїздах міжнародного сполучення, громадяни України, які є студентами закордонних ВНЗ денної форми навчання?
  Відповідь: ПАТ "Укрзалізниця" забезпечує перевезення пільгових категорій громадян, у тому числі студентів, пільги яким передбачені законодавством України. При цьому зразки студентських та учнівських квитків затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 10 грудня 2003 р. N810 «Про затвердження студентського та учнівського квитків державного зразка». Оформлення проїзду для студентів та учнів проводиться, коли статус студента (учня) підтверджується даними, що містяться в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, створеній відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13. 07. 2011 N 752 «Про створення Єдиної державної електронної бази з питань освіти»).

  04.11.2017 21:06:32 Тамара
  Інше
  Доброго вечора! Проконсультуйте, будь-ласка, з приводу купівлі квитка на міжнародний потяг № 51 Львів-Вашава: у касі (м. Черкаси) відсутні бланки квитків. Яким чином можливо купити квиток Львів-Варшава? Дякую!
  Відповідь: Замовте, будь-ласка, квиток Львів-Варшава в касі вокзалу станції Черкаси з оформленням його на вокзалі ст. Львів за час здійснення пересадки. Здійснення цієї послуги - переоформлення проїзного документа у міжнародному сполученні - передбачено переліком послуг, що надаються на вокзалі ст. Черкаси. Довідка за посиланням: http://www.uz.gov.ua/passengers/station_services_and_facilities/service_stations/odessa/285226/

  29.06.2017 14:39:08 Євген
  Інше
  Куди треба звернутись працівникові пасажирського вагонного депо станції "Миколаїв", щоб з"ясувати питання відсутності оплати лікарняного (соцстрах), який було здано до відділу розрахунку заробітної плати 05.05.2017. Працівники зазначеноговідділу не володіють інформацією, вони направили заявку до головного офісу у Києві, і "доля" лікарняного ім невідома.
  Відповідь: Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» розглянуло Ваше звернення та повідомляє наступне. По суті поставленого питання, інформуємо, щодо з приводу відсутності оплати листка непрацездатності Вам необхідно звернутися до філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» за номером: (044) 309 72 52 (Костенко Наталія Анатоліївна).

  16.06.2017 12:14:19 Анатолій
  Обслуговування на вокзалах/станціях
  Доброго дня, моє питання стосуеться туалету на жд станції Коломия. Згідно п.36 Про Порядок обслуговування громадян залізничним транспортом, при наявності платного туалету на залізничному вокзалі повинен бути і безкоштовний. Коли я звернувся із питанням "де я можу зайти безкоштовний туалет" до працівників туалету і в довідковому бюро - мені дали чітку відповідь "такого на вокзалі немає". Підскажіть чи таке порушення закону є нормою для укрзалізниці, а якщо ні то що плануеться зробити для вирішення цьої проблеми? Завчасно дякую.
  Відповідь: На вокзалі станції Коломия функціонують платні санвузли, які знаходяться в приміщенні вокзалу та працюють цілодобово. Безкоштовний санвузол знаходиться на другому поверсі будівлі вокзалу поруч з адміністрацією та працює щоденно з 08-00 год. до 20-00 год. Також безкоштовно скористатися послугою платного туалету мають право всі пільгові категорії громадян визначені Законом України, а також пасажири, які мають проїзні документи не більш ніж за одну годину до відправлення поїзда зі станції Коломия.

  17.05.2017 08:46:04 Андрій
  Вантажні перевезення
  Доброго дня! Вагони за №№50245208;51192862 навантажені вантажем тех. спирт. були відправлені зі ст. Кам"янець Подільський та Уладовка 12.05.2017р., строк доставки вантажу 6 діб.,станція призначення Перечин Льв. зал., на даний час вагони знаходяться по ст. Тернопіль на яку вони прибули ще 15.05.2017р. і по теперішній час вони там знаходяться 17.05.2017р. Зриваються строки доставки вантажу. Прошу вплинути або надати роз"яснення чому така велика затримка по ст. Тернопіль. З повагою Вантажовласник.
  Відповідь: Ваше звернення щодо затримки вагонів 50245208, 51192862 розглянуто. Вказані вагони поступили на регіональну філію «Львівська залізниця» 15.05.2015. Прибули на станцію Перечин 20.05.2017. Затримка вказаних вагонів на дві доби по станції Тернопіль, стала можлива через недостатню кількість електровозів та локомотивних бригад, для відправлення сформованих поїздів із станції Тернопіль у напрямку станції Клепарів. Зокрема з цього питання в Тернопільській дирекції залізничних перевезень було проведено оперативне розслідування. Запевняємо, що керівництво регіональної філії «Львівська залізниця» та дирекцій залізничних перевезень вживає та вживатиме максимум зусиль щодо своєчасного відправлення, переміщення та вчасної доставки вантажів.

  10.05.2017 15:43:44 Черкашин
  Вантажні перевезення
  Шановне керівництво ПАТ "Укрзалізниця" Просимо якнайшвидше вжити заходів щодо ситуації з трьома вагонами ношої компанії №№ 62784756 62784772 62784905 Вказані вагони з 03.05.2017 (сьогодні 10.05.2017) були відправлені зі станції Бурштин Львівскої залізниці на станцію Гуменці Південно-Захадної залізниці із вантажем (зола). Перевізний документ №36979268 від 03.05.2017 Відповідно до "Правил перевезення вантажів" Розділ 5 - Правила обчислення термінів доставки вантажів Залізниця зобов"язана доставляти вантажі дрібними відправками у термін, що розраховується виходячи з швидкості 150 км за добу. Так як тарифна відстань за вказаним маршрутом складає 318 км, термін доставлення вантажу складає 3 доби. Отже, виходячи з розрахунку термін доставлення вантажу прострочено на 4 доби. Відповідно до ст. 116 Статуту УЗ просимо повернути на розрахунковий рахунок №7499024 30% провізної плати, що була списана за перевезення вантажу. Також, просимо у подальшому налагодити роботу ст. Хмельницький, де вагони простояли 6 діб. Крім цього, повідомляємо, що витрати нашої компанії склали понад 10 тисяч гривень, що у тричі меньше ніж сумма штрафу, тому просимо максимально детально розібратись в ситуації щоб уникнути систематичного повтору.
  Відповідь: ПАТ «Укрзалізниця» розглянуто Ваше звернення від 11.05.2017 щодо затримки вагонів на шляху прямування та повідомляється. Вагони 62784756, 62784772, 62784905 на Південно-Західну залізницю надійшли по стику Підволочиськ з Львівської залізниці 04.05.2017 о 16год. 30хв. У складі поїзда 2742 (3700 412 3306). У зв’язку з відсутністю вільних колій приймання по станції Гречани даний поїзд був прийнятий на станцію Хмельницький о 17год. 48хв. 04.07.2017 з послідуючим розформуванням. В даний період на перегоні Скібнево – Ярмолинці проводились роботи по виконанню колійних робіт по проведенню середнього ремонту колії. Зі станції Хмельницький дані вагони відправились 10.05.2017 о 00год. 19хв., з послідуючим прибуттям на станцію Гречани о 00год 40хв. Зі станції Гречани дані вагони відправились о 08год. 44хв. у складі поїзда 3859 (3306 014 3330). На станцію Гуменці вищевказані вагони прибули о 12год. 02хв. з подачею на під’їзну колії о 13год. 00хв. Простій даних вагонів по станції Хмельницький відбувся через нерівномірний підхід місцевого вантажу на станції призначення дільниці Гречани – Кам’янець-Подільський в даний період. Так, по станції Гуменці щодобово знаходилось під вивантаженням в середньому по 90 вагонів. Згідно ст. 130 пункту «в» Статуту залізниць України претензії щодо порушення терміну доставки вантажу пред’являє вантажоотримувач за умови пред’явлення накладної. У разі пред’явлення претензії по вище вказаних вагонах, буде розглянуто питання щодо відшкодування прострочки доставкb вантажу згідно діючих нормативних документів.

  04.05.2017 11:15:40 Оксана
  Інше
  Добрый день! Подскажите пожалуйста, могу я, купив билеты на поезд 107Л Ужгород -Одесса со ст. Стрий , сесть на следующей станции в г.Львов.
  Відповідь: Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України визначено, поїздка пасажира повинна розпочинатися від станції, вказаної у проїзному документі. У випадку, якщо пасажир здійснив посадку в поїзд на проміжній станції за маршрутом прямування поїзда, він має право на зайняття місця, зазначеного в проїзному документі.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...1359 Наступна