Друк

Актуальна тема

26.06.2012

28 червня ми очікуємо на покупця 100-тисячного квитка на поїздку в «Українському експресі»

Станом на ранок 26 червня реалізовано 92,5 тис. квитків на швидкісні міжрегіональні електропоїзди «Український експрес». Державна адміністрація залізничного транспорту України очікує, що 100-тисячний квиток на проїзд у швидкісному електропоїзді буде продано уже 28 червня.
26.06.2012

Машиністи «Українських експресів» пройшли ретельну підготовку та програму відбору

Машиніст швидкісного поїзда одна із самих захоплюючих і юних професій в Україні. Але регулярним рейсам передувала майже піврічна програма ретельного відбору та спеціальної підготовки фахівців. Повідомляє інформаційний портал «ForUm» у матеріалі: «Машинистами сначала рождаются, а потом становятся»
26.06.2012

175 млн грн на модернізацію зекономили залізниці України за рахунок закупівель електроенергії на оптовому ринку

В кінці минулого року всі магістралі Україні стали ліцензіатами оптового ринку електроенергії (ОРЕ). Ефект від закупівель електроенергії безпосередньо, минаючи обленерго, не змусив себе довго чекати: за перший квартал цього року економія галузевої енергетики склала 175 млн грн, а господарство отримало досить значну суму на модернізацію.
25.06.2012

Перевозити дітей залізничним транспортом можна тільки при наявності оригіналу документа, що підтверджує вік дітей

Укрзалізниця нагадує пасажирам, які планують свої подорожі залізничним транспортом із дітьми до 14 років, про обов’язковість наявності оригіналів документів, які підтверджують вік дитини, для уникнення непорозумінь під час поїздки залізничним транспортом. Пасажир, який перевозить дитину до 14 років, повинен мати оригінал документа, який підтверджує вік дитини, і надавати його особам, які контролюють, під час посадки в поїзд та на шляху прямування.
25.06.2012

Залізничні профспілки: з реформуванням залізничної галузі пов’язуємо надії на позитивні зрушення

У Державній адміністрації залізничного транспорту відбулася зустріч керівництва залізничної галузі з представниками Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, Вільної профспілки машиністів України та Міжнародної організації роботодавців підприємств галузі залізничного транспорту «Федерації залізничників України», в ході якої були обговорені особливості реформування залізничного транспорту України.