Друк

Актуальна тема

22.05.2012

Українських залізничників було відзначено Радою по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності

У Москві завершено роботу 56 засідання Ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності, присвяченого 20-й річниці створення Ради. У засіданні взяли участь генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, керівники інших залізничних адміністрацій країн учасниць Співдружності: Російської Федерації, Азербайджану, Вірменії, Білорусі, Казахстану, Киргизії, Молдови, Таджикистану, Туркменістану, Узбекистану, України, асоційовані члени ради – керівники залізничних адміністрацій Болгарії, Грузії, Латвії та Фінляндії.
22.05.2012

Міжрегіональні електропоїзди «Hyundai» зупинятимуться у Полтаві, Миргороді та Слов’янську

Денні міжрегіональні електропоїзди виробництва «Hyundai Rotem» курсуватимуть із мінімальною кількістю зупинок. На шляху прямування від Києва до Харкова і зворотно «Hyundai» зупинятиметься у Миргороді та Полтаві, а на шляху прямування із Києва до Донецька і зворотно – у Миргороді, Полтаві та Слов’янську. Про це повідомив начальник головного управління пасажирського господарства Укрзалізниці Олександр Іванько.
22.05.2012

Реконструйований вокзальний комплекс Донецьк розпочав обслуговувати пасажирів

Реконструйований вокзальний комплекс Донецьк розпочав обслуговувати пасажирів вже з 00 год.00 хв. 22 травня поточного року. Після реконструкції вокзальний комплекс замість 15 тисяч може обслуговувати більше 35 тисяч пасажирів за добу: у дальньому сполученні - до 13 тисяч пасажирів на добу, тоді як раніше лише п’ять тисяч, у приміському сполученні – до 22 тисяч пасажирів (до реконструкції – 10 тисяч). Загальна площа приміщень вокзального комплексу зросла з 5 800 м² до 21 593 м².
22.05.2012

Для забезпечення літніх перевезень пасажирів Укрзалізниця задіє близько 140 вантажних локомотивів

З настанням періоду літніх перевезень та з метою повного забезпеченням потреб пасажирів у перевезеннях залізничники перевели 140 вантажних локомотивів на здійснення пасажирських перевезень. Таке рішення було прийнято у зв’язку з старінням парку пасажирських локомотивів та їх постійним дефіцитом. Такий крок є неефективним з точки зору використання потужностей вантажного локомотива, призводить до фінансових втрат перевізника, однак здійснено для задоволення попиту пасажирів на перевезення під час літнього періоду.
21.05.2012

Майже 40% пасажирів зацікавлені у швидкісному денному сполученні

Для виявлення ставлення пасажирів до розвитку і поширення на нові маршрути денного швидкісного руху, а також до заміни нічних поїздів на денні швидкісні Укрзалізниця провела широке безвибіркове анкетування, в якому взяли участь 5785 респондентів.