Друк
11.07.2018

Керівництво Укрзалізниці на заводі GE Transportation у Пенсильванії оглянули перший локомотив, виготовлений для України

Делегація Укрзалізниці на чолі з в.о. голови правління компанії Євгеном Кравцовим на заводі в штаті Пенсильванія (США) оглянула перший локомотив серії GE Evolution, виготовлений відповідно до рамкової угоди між ПАТ «Укрзалізниця» та General Electric Transportation, підписаної на початку 2018 року. Це перший з тридцяти локомотивів, що будуть поставлені в Україну.

 Делегація Укрзалізниці ознайомилася з технологічним процесом виробництва та високо оцінила характеристики новозбудованого локомотива GE Evolution серії ТЕ33АС. «Це дійсно нова якість тягового рухомого складу, якого не мала наша держава, а партія, яку поставить General Electric у співпраці з українськими підприємствами, – найбільша в незалежній Україні. Я сподіваюся, що 30 локомотивів стануть лише початком співпраці між Україною та США й між Укрзалізницею та General Electric, і вже найближчими роками разом ми зможемо оновити весь тяговий рухомий склад компанії», – розповів Євген Кравцов.

Він також повідомив, що прибуття першого локомотива GE Evolution в Україну очікується морем уже в серпні, а їх подальше доукомплектування відбуватиметься на Крюківському вагонобудівному заводі. «Після виконання всіх митних процедур зазначена партія локомотивів буде відправлена на Крюківський вагонобудівний завод для доукомплектування – нагадаю, що вже на першому етапі нашої співпраці з General Electric локалізація виробництва цих локомотивів на вітчизняних підприємствах складатиме 10 %. На фінальних етапах співпраці ця цифра зросте до 40 %. Для нас це один із ключових пунктів угоди, адже це дозволить збільшити кількість робочих місць для українців та залучення інвестицій у розвиток економіки нашої батьківщини», – зазначив керівник компанії.

Окрім цього, Євген Кравцов висловив упевненість, що партнерство з GE не тільки покращить локомотивний парк компанії, але й сприятиме модернізації транспортної інфраструктури України, утвердженню України як ключового транспортного вузла між Європою та Азією та забезпечить реалізацію експортного потенціалу нашої країни.

Нагадаємо, 23 лютого 2018 року в головному офісі Укрзалізниці підписано пакет важливих документів довгострокового партнерства з компанією General Electric. З них розпочинається перший етап співробітництва з GE для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, підписано рамкову угоду між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства в оновленні та модернізації рухомого тягового складу. Наприкінці 2018 року та впродовж першого кварталу 2019 року планується постачання 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації 10 %. Їх виробництво стартувало на початку 2018 року в США, і перші поставки заплановані вже цієї осені.

Тепловози ТЕ33АС, що виготовляються для ПАТ «Укрзалізниця», адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 і 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені на понад 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість становить 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху й радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі та пожежогасіння. У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління й діагностики з електронним вприском палива. Вона контролює та відображає на дисплеї пульта управління стан усього обладнання й експлуатаційних параметрів локомотива, здійснює самодіагностику систем і миттєво повідомляє машиніста про виникнення будь-яких несправностей. Система діагностики здатна виявити дефекти на ранніх стадіях і передати дані машиністу та сервісній групі.

Для локомотивної бригади створені безпечні та комфортні умови праці. Кабіна тепловоза оснащена системою клімат-контролю; є холодильник, піч та ергономічний санвузол; пасивна система безпеки захищає локомотивну бригаду при аварійному зіткненні; застосовуються новітні шумоізоляційні та вібродемпфуючі матеріали. У кабіні управління встановлено високоміцне лобове скло з електрообігрівом. Дзеркала заднього виду також обігріваються та за допомогою дистанційного управління можуть змінювати своє положення.