Друк
13.10.2017

Укрзалізниця збудує цех унікальної технології капремонтів пасажирського рухомого складу

Укрзалізниця планує розвивати потужності та розширити можливості технічної пасажирської станції «Дарниця» у Києві. Про це під час візиту на станцію  повідомив в.о. голови правління товариства Євген Кравцов. За його словами, Укрзалізниця планує тут збудувати цех з унікальною для України технологією виконання капітальних ремонтів пасажирського рухомого складу.

 

Цех унікальний тим, що у ньому діятиме новий для України принцип виконання технологічних операцій – здійснюватиметься одночасний ремонт усіх вузлів та деталей поїзда на трьох рівнях рухомого складу (дахове, підвагонне та внутрішньовагонне обладнання). Оснащення цеху забезпечить можливість одночасно перевірити усі системи у складі поїзда після ремонту та загалом працездатність електропоїзда змінною та постійною напругою 27кВт та 3кВ відповідно, без жодних пересувань рухомого складу. «Ми вже отримали позитивний висновок комплексної державної експертизи проекту. Наразі розпочинаємо погодження міністерствами та затвердження проекту будівництва Кабінетом Міністрів України. Потім  необхідно буде отримати дозвіл на початок робіт у Державній архітектурно-будівельній інспекції. Технологічна лінія спроектована так, щоб максимально автоматизувати та прискорити процес ремонту передусім швидкісних електропоїздів», – пояснив Євген Кравцов.

Наразі в Україні в депо діє технологія повагонного чи посекційного ремонту, а для перевірки – використовується спеціалізована колія. У цеху, що буде будуватися на ТПС «Дарниця», здійснюватиметься повний замкнутий цикл капітального ремонту із заміною та діагностикою усього обладнання на одній колії.

До того ж тут буде встановлене і обладнання для формування та обточування колісних пар пасажирського рухомого складу, передбачено освоєння найновітніших засобів неруйнівного контролю рам візків, стендів для ремонту та випробувань головних компресорів, пневматичних балонів вторинної системи підвішування, циліндричних пружин, гідравлічних гасників коливань, електронного устаткування та іншого. Частина обладнання для цеху вже закуплена та поставлена із-за кордону.

«Будівництво цеху потребує мільйонних інвестицій, тому ми вже зараз обговорюємо, як максимально ефективно використати його потужності, які перспективні проекти втілити на його базі. Розглядаємо можливість здійснювати на ТПС «Дарниця» і  модернізацію приміських поїздів із залученням світових виробників, можливо, також забезпечити збирання вузлів електропоїздів, таким чином розвиватимемо виробничу базу технічної пасажирської станції»,  – розповів  в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця».

Будівництво цього цеху та введення його в роботу дозволить використовувати ТПС «Дарниця» відповідно до її проектної потужності – забезпечувати проведення усіх видів ремонтів та здійснювати екіпірування 20 електропоїздів за добу.