Друк
20.03.2017

Укрзалізниця створить у форматі «Face to face» окремі регіональні відділення для роботи з підприємствами ГМК

Філія «Центр транспортної логістики» ПАТ «Укрзалізниця» створить  окремі регіональні відділення для роботи з підприємствами гірничо-металургійного комплексу у форматі «Face to face». Про це під час наради з представниками ГМК повідомив начальник філії «ЦТЛ» Сергій Підгородецький.

 «Упродовж місяця в Кривому Розі та в портах будуть створені окремі регіональні відділення ЦТЛ для обслуговування гірничо-металургійних підприємств. Це будуть так звані підприємства формату «Face to face». Вони допоможуть організувати більш тісну взаємодію з ГМК, об’єднати вантажопотоки в єдині маршрути та створити нову логістику. У результаті – це дозволить ефективніше та якісніше забезпечити замовників порожніми вагонами», розповів очільник філії «Центр транспортної логістики» Сергій Підгородецький. Також він закликав металургів ефективно планувати замовлення вагонів та прогнозні обсяги. Він повідомив, що ПАТ «Укрзалізниця» готове до діалогу з представниками ГМК, а кожен випадок не задоволення замовлень на вагони  детально аналізуватимуть.

«Добре, що залізничники порушили це питання. Ми стурбовані ситуацією із забезпеченням наших замовлень вагонами, якими управляє ЦТЛ», – висловив думку президент Об’єднання «Укрметалургпром» Олександр Каленков.

За словами Сергія Підгородецького, наразі компанії ГМК  замовляють вагонів більше, ніж підприємства здатні вивантажити. Окрім цього, ці компанії щодоби здають порожні вагони, без забезпечення зворотного навантаження. «Не зрозуміло, як рахується стан задоволення заявок і критерії невиконання плану», – зазначив Підгородецький.

Металурги погодилися, що замовлення на порожні вагони, які подаються залізниці, – перебільшені. «Так, дійсно, меткомбінати завищують плани замовлень і повертають порожні вагони, але це звична практика, замовити із «запасом» і відразу у кількох компаній-перевізників, щоб підстрахуватися. Потім, коли вагони надходять на підприємство, – ми обираємо серед них, проте вагони ЦТЛ перші йдуть під навантаження. Ми рахуємо від факту загального навантаження і готові освоювати ваші вагони максимально. Нам буде достатньо довести кількість вагонів ЦТЛ до 30%», – повідомив представник ПАТ «Арселорміттал» .

Залізничники докладають зусиль, щоб налагодити прямий зв'язок із підприємствами, адже розробити правильну логістику, вписатися в технологічний процес можна лише в процесі добре вибудованого діалогу. Очільник філії „Центр транспортної логістики” попросив повідомляти про будь-які порушення комунікації з боку середньої ланки залізниці і запевнив, що буде викорінювати всі прояви корупції.

За підсумками наради було прийняте рішення щодо щомісячних планових зустрічей та обговорень спірних питань – наступну нараду між залізничниками, рударями та металургами попередньо заплановано на 29 березня.