Друк

ЗМІ про Укрзалізницю

14.02.2017

Приміські сміттєвози, або Чому пасажири себе не поважають?

Кореспондент «МагістралІ» проінспектувала електрички після рейсу й поспілкувалась з прибиральницями, які борються за їх чистоту й порядок. Тож розповімо про те, що найчастіше лишають пасажири після себе, чому вони смітять і як з цим боротися.
14.02.2017

Культурна сторона пральні

Частина пасажирів поїздів далекого сполучення використовує білизну як серветки, забруднюючи її майонезом чи кетчупом. У результаті майже 500 комплектів постільної білизни на добу доводиться відправляти на перепрання працівникам бази обслуговування пасажирів вагонної дільниці Київ-Пасажирський. Чому? Бо для відбілювання простирадл і наволочок з першого разу не вистачає можливостей спеціальних потужних машин, які використовує залізнична пральня.
10.02.2017

Ламаємо стереотипи

Тетяна КОПИЛОВА, «Магістраль».
03.02.2017

Закупки нуждаются в новых подходах – интервью с главой закупочного филиала "Укрзализныци" Виталием Цвигуном

Что и как нужно изменить для улучшения закупок национальной ж/д компании – в интервью журналисту порталу ЦТС Николаю Засядько рассказывает Виталий Цвигун, глава Центра обеспечения производства УЗ.
27.01.2017

Вантажні перевезення Як розв’язати тарифний вузол. Газета "Магистраль"

Оскільки тариф — це головний показник, що впливає на доходну частину сталевої магістралі, то питання, пов’язані з ним, надважливі. Вони включають практично всі сфери діяльності залізничного транспорту. Якщо перефразувати відомий вислів про те, що вода і є самим життям, можна сказати, що яким є рівень тарифу — таким є, власне кажучи, і рівень залізничних послуг.