Друк

Новини

23.09.2016

На Придніпровській залізниці за два останні дні на коліях травмувалися дві жінки

Придніпровські залізничники стурбовані цьогорічним зростанням кількості випадків невиробничого травматизму, насамперед – зі смертельними наслідками. Станом на 22 вересня з початку року на магістралі травмувалися 74 сторонні особи, 44 з них - зі смертельними наслідками. Для порівняння: за аналогічний період минулого року на залізниці було зафіксовано 62 випадки невиробничого травматизму, в тому числі 36 смертельних. Загальне зростання становить 19%, по смертельних випадках – понад 22%.
23.09.2016

У 2016 році Південна залізниця отримала лише 3% від необхідного обсягу компенсації за перевезення пільговиків

За 8 місяців 2016 року в межах регіональної філії «Південна залізниця» перевезено 8 млн 035 тисяч пасажирів пільгових категорій на суму 53 млн 736 тис. грн. Компенсувати ці витрати мають місцеві органи виконавчої влади. Утім, упродовж року залізниці компенсовано лише 1 млн 561 тис. грн., тобто 3% від необхідної суми.
16.09.2016

Улітку регіональна філія «Південна залізниця» безкоштовно перевезла майже 1000 дітей

У межах благодійної акції ПАТ «Укрзалізниця», що тривала з 30 червня до 31 серпня в усіх регіональних філіях, залізничники Південної магістралі безкоштовно перевезли 932 дитини віком до 16 років, які належать до вразливих соціальних верств населення.
16.09.2016

Львівська залізниця долучається до всеукраїнського місячника безпеки на залізничному транспорті

За дорученням Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, на магістралях України вересень оголошено місяцем безпеки на залізничному транспорті. Так, працівники регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у рамках місячника організовують зустрічі та лекції для учнів шкіл та студентів вищих навчальних закладів, проводять профілактично-роз’яснювальну роботу із водіями автомобільного транспорту, слідкують за дотриманням безпеки руху потягів та проводять інструктажі й навчання працівникам.
15.09.2016

Придніпровська залізниця: у кожному п’ятому зверненні на гарячу лінію вдячність залізничникам зва якісне обслуговування

На Придніпровській залізниці посилену увагу приділяють якості роботи пасажирського господарства, адже саме його працівники безпосередньо контактують із пасажирами у поїздах, на вокзалах, у сервісних центрах тощо. Дієвим інструментом поліпшення пасажирського сервісу є зворотній зв'язок з клієнтами за допомогою контакт-центрів Укрзалізниці.