Друк
07.12.2005

Новий рівень вимог

Новий рівень вимог

Кабінет Міністрів України
Постанова
від 30 листопада 2005 р., № 1149
Київ
Про призначення Гладкіх В.І. генеральним
директором Державної адміністрації залізничного транспорту
Кабінет Міністрів України постановляє:
Призначити Гладкіх Василя Івановича генеральним директором Державної адміністрації залізничного транспорту.
Прем'єр-міністр України Ю.Єхануров

 

 

Біографічна довідка:

Гладкіх Василь Іванович народився 5 січня 1958 р. в с. Терни Дворічанського району Харківської області. Має дві вищі освіти.
Трудову біографію розпочав з січня 1975 року. Працював на керівних посадах у Харківській області.
У жовтні 1997 р. призначений начальником Головного управління економіки і промисловості Івано-Франківської облдержадміністрації. З вересня 1999 р. по червень 2000 р. працював заступником голови Львівської облдержадміністрації. У червні 2000 р. призначений першим заступником начальника Головного управління матеріально-технічного забезпечення, а у жовтні 2000 р. - заступником Генерального директора Укрзалізниці. У травні 2002 р. обраний народним депутатом України.
Нагороджений орденом "За заслуги" ІІІ ступеня.

Пріоритетні завдання залізничників

5 грудня відбулася чергова нарада керівного складу Укрзалізниці. Провів її новопризначений Генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту України Василь Гладкіх. Приступаючи до виконання службових обов'язків, Василь
Іванович наголосив на пріоритетних завданнях галузі. Серед них - підвищення ефективності функціонування галузі, відновлення парку рухомого складу, забезпечення соціального захисту залізничників. Особливу увагу Генеральний директор звернув на співпрацю з профспілками.
Учасники наради розглянули хід виконання показників експлуатаційної роботи за листопад, порушили питання інвентаризації
незавершеного будівництва житла, інших приміщень, придатних під переобладнання під житло, майданчиків для житлового будівництва, залучення інвесторів. Вирішили узгодити із залізницями програму житлового будівництва на 2006 рік. Були висловлені пропозиції щодо можливості будівництва житла за рахунок кредитування працівників галузі через установи банків.
Актуальним на сьогодні є питання ефективного використання магістральних і маневрових локомотивів та пасажирських вагонів, які задіяні на другорядних дільницях
у приміському сполученні.
Учасники наради обговорили проблему повернення до державної власності майна залізниць, яке було незаконно передано комерційним структурам. Гострій критиці була піддана практика організації та проведення тендерів по закупівлі спецодягу, в результаті якого залізниці понесли великі збитки.

Степан Романюк, "Магістраль"