Вокзал станції Запоріжжя-1
Юридична адреса: пр. Соборний, 6-г, м. Запоріжжя, 69118.
Тел: (061) 720-12-94 – приймальня, режим роботи з 8.00 до 16.30, перерва з 12.00 до 12.30, вихідний субота, неділя.
Телефон довідкового бюро: (061) 224-40-60 – цілодобово, 15-05– цілодобово (зі стаціонарного телефону)
Телефон чергового по вокзалу: (061) 720-14-42 – цілодобово
Телефони Бюро замовлення : (061) 764-37-17 з мобільного (з 8.00 до 16.15)
та Сервіс-Центру : (061)720-15-05, 720-13-33 (з 8.00 до 19.15)
Кімната відпочинку (061) 720-12-36 – цілодобово
Група надання допомоги особам з обмеженими фізичними можливостями
(061) 720-14-42 – цілодобово
Замовлення та оформлення групових пасажирських перевезень
(061) 720-12-82 - з 8.00 до 20.00 без вихідних
Бюро замовлень квитків: тел.15-55 – з 9.00 до 17.15, перерва з 13.00 до 13.30, вихідний субота, неділя. (Оформлення проїзного документа, замовленого по телефону, з подальшим викупом його у касі)
Замовлення спеціальних вагонів для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, що пересуваються на візках.
(061)720-13-65 - з 8.00 до 16.30, перерва з 12.00 до 12.30, вихідний субота, неділя.,
(061) 720-12-34 - з 8.00 до 20.00 без вихідних
Інформація щодо багажних перевезень, перевезення «Експрес – передачі»:
(061)720-15-49, (061) 720- 15-24 - з 9.00 до 16.15 перерва з 12.15 до 12.45
ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ:
- Оформлення проїзного (перевізного) документа у внутрішньому та з країнами СНД і Балтії сполученнях в будь – якій касі (крім бюро замовлень, сервіс-центру та його філій).
- Оформлення проїзного документа в міжнародному сполученні (крім СНД і Балтії).
- Повернення платежів за невикористаний повністю чи частково проїзний (перевізний) документ.
- Переоформлення проїзного документа на поїзд не раніше як за 24 години до часу його відправлення.
- Поновлення пошкодженого проїзного документа.
- Роздрукування проїзного документа, замовленого через мережу Інтернет.
- Резервування місць за заявками для групових перевезень пасажирів.
- Оформлення проїзного документа, замовленого по телефону, з подальшим викупом його у касі;
- Попереднє приймання від юридичних та фізичних осіб індивідуальних замовлень на резервування місця у поїзді міжнародного сполучення (крім країн СНД і Балтії) у квиткових касах та Сервіс-центрі;
- Індивідуальне обслуговування пасажира під час приймання заявки та оформленні проїзного документа безпосередньо у Сервіс-центрі;
- Надання письмової довідки безпосередньо у Сервіс-центрі в межах України та в міжнародному сполученні;
- Замовлення таксі безпосередньо у Сервіс-центрі;
- Передавання факсимільних повідомлень безпосередньо у Сервіс-центрі;
- Ламінування документів безпосередньо у Сервіс-центрі (формат А4, А5);
- Повідомлення телефонограмою (телефоном) начальника поїзда і начальника вокзалу у випадку, коли проїзні документи пасажира залишилися у особи, яка його проводжала;
- Знімання з поїзда ручної поклажі пасажирів, які відстали від поїзда;
- Повідомлення телеграмою начальника станції (вокзалу), на якій пасажир залишився без коштів для проїзду, про оформлення проїзного документа;
- Зберігання ручної поклажі в автоматичних камерах схову;
- Відкриття на прохання пасажира комірки автоматичної камери схову;
- Зберігання ручної поклажі та великогабаритних речей у стаціонарних камерах схову;
- Зберігання ручної поклажі та великогабаритних речей понад встановлений термін;
- Перевірка ваги ручної поклажі на прохання пасажира у камерах схову;
- Надання письмової довідки про вагу ручної поклажі пасажира у камерах схову на прохання пасажира;
- Надання пасажиру бланку-заяви у зв’язку з втратою жетона камери схову
- Попереднє приймання багажу (вантажобагажу) понад 24 години до моменту відправлення поїзда;
- Зберігання прибулого багажу (вантажобагажу) понад встановлений термін;
- Перевірка ваги багажу (вантажобагажу) на прохання отримувача багажу (вантажобагажу);
- Надання відправникові багажу (вантажобагажу) бирки або бланку-заяви;
- Заповнення бирки, бланку-заяви або нанесення відправницького маркування на багаж (вантажобагаж);
- Погодження перевантаження вантажобагажу відправником по станціях країн СНД;
- Повідомлення одержувача про прибуття на його адресу багажу (вантажобагажу) телефоном;
- Окантування багажу (вантажобагажу) на прохання відправника поліпропіленовою стрічкою або скетчем;
- Повідомлення про зміну реквізитів відправника (одержувача) у випадку допущення помилки з боку відправника або одержувача багажу (вантажобагажу;
- Видача письмових довідок на прохання пасажира (багажне відділення);
- Попереднє приймання «Експрес-передачі»;
- Перевезення «Експрес-передачі» пасажирським поїздом одного конверта (кореспонденції) вагою до 200 г;
- Перенесення носієм одного місця ручної поклажі або багажу із вагона поїзда до місця зупинки міського транспорту в межах привокзальної площі або приміщення вокзалу, а також у зворотному напрямку;
- Перенесення носієм великогабаритних речей;
- Використання багажного візка;
- Навантаження та вивантаження багажу (вантажобагажу) на прохання відправника (одержувача) з автомобіля до багажного відділення або навпаки;
- Вивантаження вантажобагажу вагою одного місця від 165 кг до 300 кг працівниками станції (вокзалу) в разі неявки одержувача;
- Перебування автомобіля на території, яка належить вокзалу (залізниці) на відкритих площах;
- Оголошення по вокзальному гучномовцю інформації на прохання пасажира;
- Видача письмових довідок на прохання пасажира (в довідковому бюро);
- Замовлення таксі у довідковому бюро;
- Користування залом очікування підвищеної комфортності;
- Збір за перебування великогабаритних речей у залі очікування підвищеної комфортності;
- Користування службовим телефоном на вокзалі (у залі очікування підвищеної комфортності);
- Користування платним туалетом;
- Бронювання місця у кімнаті відпочинку на вокзалі;
- Проживання транзитних пасажирів у кімнаті відпочинку (в одномісному, двомісному, тримісному, чотиримісному номерах);
- Проживання транзитних пасажирів у кімнаті відпочинку для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями;
- Користування у кімнатах відпочинку феном, праскою, душем, холодильником, службовим телефоном, замовлення таксі.