Друк

Департамент маркетингу і реклами

Департамент відповідно до законодавства реалізує основні напрямки управління діяльністю АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) з питань реклами і маркетингу та надання пов’язаних з ними послуг, контролює та координує діяльність фахівців з реклами і маркетингу регіональних філій, філій Товариства.

 Основні завдання

 Основними завданнями Департаменту є:

1. Формування конкурентних засад Товариства у сфері надання послуг з перевезення пасажирів та вантажу, створення позитивної репутації та довіри до Товариства.

2. Організація діяльності Товариства в управлінні торговельною маркою та розповсюдження реклами знаку для товарів і послуг у сфері перевезень залізничним транспортом.

3. Збільшення прибутків Товариства шляхом організації та забезпечення діяльності у сфері реклами.

4.  Покращення якості товарів та послуг Товариства,  їх популяризація, участь у формуванні асортименту послуг, розробці нових знаків для товарів та послуг.

5. Здійснення аналізу ефективності діючої організаційної структури Товариства та її відповідність напрямкам та предмету діяльності Товариства.

 

Керівництво

Директор тимчасово відсутній

Контактна інформація

Адреса: м. Київ, вул. Тверська 5, вул. Протасів Яр, 2

Приймальня: тел. (044) 465-03-43

 

Додатково повідомляємо, що Департамент перебуває на стадії реорганізації, тому згодом буде надано уточнюючу інформацію.