Друк

Департамент менеджменту якості продукції та послуг є структурним підрозділом апарату ПАТ «Українська залізниця»

Короткий опис

 Департамент створений в 2017 році внаслідок реорганізації Інспекції з якості продукції та послуг.

Стратегічним завданням Департаменту є реорганізація системи контролю якості продукції та послуг шляхом створення корпоративної системи оцінки виробника, якості та безпеки продукції і послуг з врахуванням підходів до функціонування подібних систем в залізничних галузях країн колії 1520 та ЄС.

 

Основні завдання

Організація функціонування системи вхідного та інспекторського контролю продукції, що виготовляється і використовується для потреб Товариства.

Організація функціонування системи контролю якості послуг з ремонту РС та об’єктів інфраструктури.

Організація функціонування системи контролю якості послуг з перевезення пасажирів та вантажів.

Організація функціонування системи контролю якості виконання ліцензійних умов.

Впровадження технічних регламентів у галузі залізничного транспорту.

Формування та ведення єдиного реєстру національних стандартів, технічних специфікацій (умов, вимог) на продукцію, процеси та послуги, що використовується та надаються для потреб Товариства.

Впровадження систем управління якістю продукції та послуг.

Здійснення моніторингу і перевірки дотримання в  Товаристві:

- вимог щодо виготовлення, експлуатації, ремонту і модернізації продукції, її складових частин, процесів та послуг встановлених законодавством у сфері  технічного регулювання;

- правил, процедур та вимог, встановлених в Товаристві щодо функціонування системи оцінки виробника, якості та безпеки продукції і послуг.

Керівництво Департаменту менеджменту якості продукції та послуг:

Директор – Москалець Віктор Якович

Контактна інформація:

Адреса: м. Київ, вул. Федорова 39

Телефон: приймальня – (044) 309-79-41, факс – (044) 309-79-56