Друк

 Телекомунікаційні послуги

Департамент автоматики та телекомунікацій на виконання п. 3.3 Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого Рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку та інформатизації України від 15.04.2010 №174, та з метою інформування абонентів мережі телефонного зв’язку залізничного транспорту України надає інформацію щодо показників якості телекомунікаційних послуг ПАТ «Укрзалізниця», наданих протягом 2016 року, що підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2017 році.

 

До уваги операторів та споживачів! Оператор телекомунікаційних послуг ПАТ «Укрзалізниця» звітує про показники якості послуг фіксованого телефонного зв’язку, послуг Інтернет, які були надані протягом 2016 року та обслуговування споживачів.

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюднення

Одиниця виміру

Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади
в галузі зв'язку 

Досягнутий рівень за звітний рік

Послуги фіксованого телефонного зв'язку:

 

 

 

Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час

%

не менше 90

99,54

Відсоток справних таксофонів

%

не менше 90

 -

Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час

%

не менше 65

86,73

Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік

кільк.

не більше 0,8

0,30

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

%

не більше 1

0,03

Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів

%

не більше 10

2,02

Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів

%

не більше 5

1,90

Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД)

%

не більше 5

0,52

Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови

%

не менше 85

97,01

Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора

%

не менше 95

99,52

Послуги з доступу Інтернет:

 

 

 

Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості

доба

не більше, як одна доба

1,00

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

%

не більше 1

0,03

Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних

%

не більше 10

7,05

Відсоток успішних реєстрацій у мережі

%

не менше 90

92,65

Відсоток відмов реєстрації у мережі

%

не більше 10

7,37

Час затримки передачі даних в один бік

 

не встановлено

0,00